Jumaat, Disember 10, 2010

Kadang2 rasa tak percaya ini adalah anak aku..

Rasa macam baru jeeee semalam aku hua hua dengan kawan2.... Gi cuti sana sini, gi happening sana sini.....

Rasa macam baru je semalam, aku bertunang dan berkahwin dengan Bi...

Rasa macam baru je semalam, aku disahkan mengandung dan ke hulu kehilir membawa perut yang makin lama makin berat..

Rasa macam baru je semalam, aku rasa sakit untuk melahirkan dia... Berpantang dan berkekok bagai untuk menjaganya yang masih bayi dan kecil....

Dan hari ini, dia ada disebelah aku, sama-sama mengerjakan solat bersama aku...

Owwwhhhhhhhh........... Inikah anak yang ku kandung selama 40 minggu 2 hari itu??????
Inikah dia???????

Sayunyaaaaaaaaaaaa hati..... Adekah dia sudah besar atau aku ni yang sudah tua??? Huhuhu.. (Sadis..)

Wey Marsha, kau sembahyang betul2 ke olok2 ni?? Pesal masa sembahyang kau sempat plak nak amik gambau???!

Hek alorrr.. Ni masa aku baru nak pakai telekung nyaahh, tapi si Qila dah sibuk praktis sujud kat sejadah baru dia tu.. Ko tak nampaaaaaaaaaakkk?? Qila ade sejadah baru okay.. Nenek bagi.. :P

Dia kata keciiiiikk je sejadah ni Mummy.... Kakak punye ni Mummy... Tu yang dia try cuba test nak sujud.. Muat ke tak kot sebab selama ni dia guna sejadah besar... Hahahahaha.. Cheeky girl Mummy ni............
Walaupun try cuba test je, tapi tetaaaaaaaaappppp sebut "Allahuakbar" okaayy.. Soooo sweeeetttttt....
Terserlah jenduls anak ku itu.. Telekung kak Aisyah ni terlalu besar kot utk Qila... Nanti Mummy beli lain ye sayang... Khassssssss utk Qila....
Baca doa.....
Ciom tangan Mummy.... Hermmmm... Hilang segala penat tensyen tekanan taw... Tenangggggggggggg je hati Mummy tengok Qila macam ni..... :P

Kan bagus kalau 24hrs dengar cakap macam ni... Jangan nakal2 dan jerit2 kalau tak dapat buat sesuatu... Kan bagus macam ni selalu sayang????
Pas sembahyang lipat telekung dan sejadah...
Pastu campak je kat atas tu macam Mummy buat... Opppsssss....

Biar bibik yang lipat esok2 pagi.. Ngauauahahahahahahahahahaha....

Padan muka bibik.... :P

10 ulasan:

chugie berkata...

seronoknye tengok qila dah pandai solat.. sejuk hati mamanye.

memang sayu bila tengok anak dh bijak camni kan..

liza berkata...

biar ajak anak dari kecik tuk solat kan..wafiy pun sama.kalau liza solat mesti nak mama letakkan sejadah tuk dia gak sebelah.ingat nak belikan dia sejadah kecik tu gak.

εїз Cik Fasya εїз berkata...

sejuk perut akak..nti kena beli telekung bdk2..tgk yg ank spupu pny tuh,siap ade gmbr strawberry lg.comel gile..

littlehumblelynn berkata...

wah pandainya qila......big clap!!sgt touching entry kali nih :)

sw33tdarling.com berkata...

keep it up qila..! go go go!

HaninFarshid berkata...

good girl qila...sejuk perut mommy mengandungkan qila :) touching sgt2 this entry...congrats for making ur mommy proud of u...

ikbalzura berkata...

sooooooooooooo sweeeeeetttttt qila pakai telekung.........
nmpk kesungguhan qila mengaminkan doa.....

maya amir berkata...

sejuk perut ibu ngandung... sejuk daddy die tgk... qila yg comel:)

IbuHanna berkata...

yup! sgt sejuk hati kan marsha tgk anak dh pandai nk ikut solat..harap2 sampai ke besar la begitu..

Mea Myra berkata...

ala comel.... ;)