Isnin, Disember 13, 2010

Geramnyeeeeeeeeeehhhhh!!!

Ariq suka cranky tak tentu pasal... Dia tu mmg gitu kalau aku dah siap2 nak keluar.. Memang dia cranky macamle orang sume nak tinggal dia sorang2 kat umah taw... Nak berdukung je keje dia.. Takleh nak letak nanti mesti merajuk, guling2 kat lantai.. Haihhhh.... Geram!

Dia ni kalau merajuk, dia hulur tangan mintak dukung tapi kalau kau just pegang hujung jari dia suruh diri dan jalan sendiri lagikkkkkkkkkkkkkkkk dia ngamuk sakan... Dia kalau mintak dukung, dia tetap nak kau dukung dia.... Kalau kau suruh diri & jalan sendiri tu yang buat dia lagi merajuk panjang tu...

Perrrrrrrrgggghhh!!!

Ikot perangai sape ntah dia ni....

Last2 aku geram sangat, aku sarungkan dia tudung aku ni...

Hohohohohohohohoho....

Memula lagik dia jerit marah... Dia laaaaagggiikkkk bengang kalau aku main2kan dia macam ni... Tapi aku biarkan je.. Aku lari masuk bilik amik camera (handphone).....

Pas dia nampak je aku sua camera kat muka dia, terussssssssssssssssss
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Sengih okaaaaaaaaaaaaaayyyyy.. Sampai terjatuh ninit dia..

Hahahahahahahahahahahahahahahaha....

POSER!!!!!

Ni sah sah ikot perangai Mummy....

Babap kang!!

p/s : Uols.. Support aku meh... CLICK SINI

10 ulasan:

elya ezrin berkata...

comel sungguh! =)

Elin berkata...

hahahaha...cute giler.

-aNida OtHmaN- berkata...

hihhihi ARIQ cute gileww...rindulaa sama ini budakkk..haiyoOOO

Ummi berkata...

hahaha..aduyaiiiii..

hestyrezyuda berkata...

HAHAHAHA... comel betul

gee ryder berkata...

hikhikhik lucu la muka ariq pakai tudung..kelakar dgn isap puting nyer haha

maya amir berkata...

hahahah... bile dah pakai tudung, sebijik muka mama die:)

Aliza berkata...

:-D ni la namanyer budak kan... ada ajer diorg buat nak tenang dan hiburkan kita... even tho maybe diorg pun tak sengaja la menghiburkan kita wakkakakkakakka..

laila berkata...

pantang nampak camera ek Ariq!

cik puan akish berkata...

alor..shomey2......=)

namo notty yah yuyunk...=)