Isnin, Disember 27, 2010

Ariq jatuh longkang.. Huhuhu

Update secara lajuuuu...

Pagi tadi Ariq jatuh longkang.... Huhuhuhu... Sian anak Mummy...

Ooopss.. Bukan jatuh longkang besar luar pagar tu uols.. Longkang kecik dalam rumah je tetapi tetap JATUH LONGKANG kaaannn...

Aku tatau macam mana dia jatuh.. Mama, Qila dgn dia kat porch.. Masa tu aku tgh make up nak gi keje..

Tetiba dengar Ariq menjerit nangis dengan kuat sekali.. Jengah keluar tengok Mama dan sukung dia... Mama kata dia jatuh longkang... Huh????!!!!!!!!!!!!

Loooorrr.... Depan mata nenek ekau pun buleh jatuh anak oiiiii???

Habis separuh badan belah kiri basah..... Huhuhuhu... Walaupun nangis kejap tapi mesti sakit kan..

Walaupun longkang tu cetek je, tapi tetap keras kan.. Batu uolsss.. Bukan carpet!

Walaupun air dalam longkang tu just air yang mengalir dari aircond tapi tetaaaap air longkang kan uols...

Sian Ariq, jatuh saham dia......

Dia nak peluk Mummy dalam basah2 tu mintak Mummy pujuk dia... Terus Mummy suruh bibik bukak baju Ariq dulu... Takmoh pelukkkkk.. Ariq masuk longkang.. Mucukkkkk... :P

Dukung je Ariq Mummy tengok kepala dia ade tak lebam2 kena bibir longkang.. Aduuusshhh.. Nasib baik takde.. Masih hensem macam biasa.. Huhu.
Ni le budak yang jatuh longkang dan basah pagi tadi.... Huhuhuhuhuhu..

Sian dia kan??? Walaupun tengah nangis2 ngada, bila Mummy tunjuk camera, terus posing...

Cisss.. Baru nak suruh uols kesiankan dia dan nak tunjuk bukti dia menangis ke-mengada-an tapi dia posing puloks...

Tak macam budak yang baru jatuh longkang pon???

Hurrrrmmmm.... Sape suruh nakal sangat. Kan dah jatuh longkang.... Nak kena rotan?

Bak kata Qila "Jangan panjatttt.. Nanti jatuh.. Kena tambah nanti.."

Hek.. Mesti tiru ayat nenek kan?? Nenek kan selalu warning "Jangan panjat!! Kalau jatuh nanti nenek tambah!!!"

Hohohohohohohohohohohohoh...

8 ulasan:

Lelord berkata...

alololo ciannya...
wei dulupun ms ko baru2 dok situ qila jatuh longkang. kedek2 pakai kasut nenek, pastu heboh nak lambai2 aku ms aku nak kuo bekpes...hahahhaa amik koberdebuk dlm longkang kecit

Marsha berkata...

hahahahahaha... masa tu dia asal nampak najlaa dgn si fatin je mesti satu taman dengar suara dia jerit2 nama diorg... hahahahahahahaha..

LiAnA berkata...

lorr sian Ariq jatuh longkang.. sib baik takder apa2.. muka tetap control hensem dpn camera wakaka

-aNida OtHmaN- berkata...

sian ariq......hihihi....bukak baju lagik comei ini budak tau.......
mUmmy moncoNg napa nieh....wakiL aRiQ erk..heheheheh

Cosmedecorte berkata...

xpe anak jantan kena slalu kena cobaan camni...

mamaDhea berkata...

hihi.. syian dia jatuh longkang.. takpe, ariq kuat.. kata hero..

part qila marah tue tak tahan okeh.. anak2 aku Dhea pon klu marah adik2 dia dh pandai tiru ayat org2 dewasa keliling dia.. comel kan.. hihi

Elyn berkata...

hihi ayat qila tu yg tak tahan!!! anak jantan mmg gitu.... layan kan je asal tak teruk luke nye....

Aida berkata...

alahaiii .. ciannnn dia .. tp muka lepas nangis tetap hencem .. huhu