Rabu, November 10, 2010

Ultraman islam

Gossssiiiippppp u olsssssssssssssssssssss!!!! Haritu kat umah inlaw aku, aku jumpa dengan Ultraman Islaaaaaaammmmmmmmm!!

Tak caye tengok ni:-
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Siap PEACE lagi ko....

Kuikuikuikui.. Dah masuk Islam rupanye Ultraman ni.... Huhu

6 ulasan:

Aida berkata...

comel lah ultromen tu .. nak booking buat calon menantu bley tak .. nanti senang nak selamatkan anak² ..

-NiD's- berkata...

hihiihiihi....tesedak minum ayaq..tgk otromen bewajah baru,.....hadoilaaa comeinyaa kamu nie......cutejaaa siap PEACE hahaha

.cik yaya. berkata...

haha alhamdulillah..ultraman dah msuk islam..pasni wt sailormoon lak kak..hahah

gee ryder berkata...

ni ultrawoman ni bukan ultraman hehe..


qila punya ke topeng tu?

Marsha~ berkata...

Gee.. bukan dia punye.. masa dia ikut nenek dia gi raya dulu, dia jumpa topeng ni kat umah org tu.. terus dia buat main sbb dia suka sgt dgn ultraman.. terus org rumah tu bagi je kat qila.. hahaha..

shu berkata...

HAHA...mcm2 hal la Qila nih!!