Isnin, November 15, 2010

Tiba2 rasa rindu yang luar biasa..

Herm..

Semalam, aku 'terrrbukkaaaa' balik akaun Myspace aku.. Entah saje je boring takde ape nak buat.. Dan tangan aku gatal je click kat icon private msg.. Lajuuuuuuu je aku carik balik semua msg2 Bi sepanjang January hingga Jun 2004!! Voilaaaaaaaa.....

Banyak gila okay aku terlepas scene panas terutama sekali kat Part 5 dan 6.. Banyak rupanye aku tertinggal tarikh dan gossips hangat untuk 'drama' flash back kisah percintaan 15 tahun kami tu.. Hahahaha...

So?? Takde maknanye aku nak cerita balik.... Ade kang sampai 30 episodes pun tak habis2 nanti kang.. Heuheuheuheu..

Dan, tetiba rasa angau yang dah lama tak rasa gitu.. Angau tahun 2004 tu sangatlah lain rasanya... Semalam dan harini aku kembali merasakan angau tu... Terasa macam aku telah kembali ke tahun 2004 itu.. Semuanya jelas terbayang dan sampaikan baunya itu juga aku masih dapat mengingatinya dengan jelas... Bau perfume Bi.. Bau perfume aku.. Bau kereta Honda tu.. Bau angin pantai Port Dickson yang jadi saksi untuk segalanya.. Segala-galanya babe...

Aku jugak terbaca private msg dr Angela dan Ena (kawan YM aku)... Yang pasti, diorg mmg kata aku ni GILA..

Hehehe.. Ye lah uols.. CINTA itu mmg bisa buat sesiapa sahaje menjadi GILA..

Aku gilakan Bi... Bi juga gilakan aku... GILA kami bersatu dan .............

Terfikir juga aku.. Kalaule aku dan Bi tak jadi kahwin selepas itu, mesti xtunang aku tu gelak guling2 ejekkan aku... Mesti sampai skrg aku masih terumbang ambing tanpa arah tuju.. Dan tentu sekali A'qila dan Ariq tidak lahir ke dunia ini....

SYUKURnyaaaaaaaaaaaa aku pada Tuhan.. Walau selepas peristiwa itu, ada seprang lelaki dan perempuan yg terlalu bencikan aku dan Bi, namun jodoh kami tetap kuat... Sehingga kini.... Ish.. Mana buleh cerita banyak2 wey... Overlapping nanti entry ni dengan entry 'drama' tu.. Heuheuheuheu...

Hermmm.. Bi...

Ling rindulah kat Bi.... Lama tak rasa angau mcm angau time kita gila dulu.... Hehehe..

Ohye, anak2 demam.... Biase lah.. Si kakak dgn acute bronchiolitis.. Dan adik baru start batuk dan demam panas... Haih...... Tertekan dan sangat risau.. Masa nak bawak Ariq ke klinik tadi Qila tetiba jadi manja kemain.. Dia kata "Mummy... Qiya demam ni... Aqiya demam... Amik antibitik..."

Hahahahahaha.. Dan dan kau demam yekkk... Siap request antibiotik yang tak tahan tu... Antibiotik dia baru je habis.. Dia bukan main suka sbb manis dan sedap... Hambooooiiiiiiiii........ Kalau ubat lain seksa woooo nak telan.. :P

Oooppss.. Dahle, panjang lak aku bebel.. :P

3 ulasan:

chugie berkata...

huhu.. syahdu lak rsnye.. kenangan indah yg x leh di lupakan buat selamanya, akan terus terpahat dlm hati kan.!

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

semoga cepat semboh qila dan ariq,kenangan cinta itu mmg mematangkan kita.hanya DIA yg mengetahui yang terbaik utk kita..

Aida berkata...

kenangan tetap akan jadi kenangan .. segala rasa manis, pahit, masam dan masin semer bercampur dan itulah kehidupan .. vavava .. pandai aku berbahasa .. marsha .. cepat lah sambung.. 2 bulan lama tu ..
buat ariq dan qila, cepat sembuh ye .. :)