Khamis, November 25, 2010

Mummy mmg suka buli anak2...

Mari kita kurung diaaaaaaaaa.......
Hehehehehe.. Memula dia nangis dalam tawa tetapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......

Dua tiga saat pastu :-
Dia sudah start jadik drama king......
Suka sangat cebik mulut mcm ni kalau kena buli... Kesian kan?? Bayangkanle kalau bebudak baya Ariq ni kena dera?? Aduhaaaaaiiiiiiiiiiiiii....

Ariq suka 'repair' barang...... Turun temurun perangai Daddy dia...

Hehehehehehehe..

Ohye, part 9 akan disambung malam ini... ;)

12 ulasan:

Ummi berkata...

alalala..cebik..sian ariq..nak kene babap mummy ni eh..hahaha

-aNida OtHmaN- berkata...

mumMy noti erk..kurung ariq..sian dia.....

alalalla kaLo dh sebek tuh wow...Luluh jiwa nenGoknyaa..sian diaa....tp comeL laa budak ensem nie...gerammnyee

Elyn berkata...

cubit kang!!! kemain lai ek berdrama king....

Ealyie berkata...

ko sungguh kijammmmmmm nyah kijam! kijam! kijam!!

ahahaha..
sampai merajuk ariq ko buattt..:p

m@y berkata...

manja la anak jantan mummy ni..comel! ;p

LiAnA berkata...

oooo mummy buli ekh.. nanti abg aqil dtg tulunnn... sama dgn aqil dpt kater mainan mesti tak cukup sifat.. tayar dicabut.. pintu tanggal..

isya berkata...

cumiil! ;)

maya amir berkata...

hahahah..yg cebik tuh sungguh mahal:)

liza berkata...

comel jer ariq cebik camtu..rindunya nak anak kecik lagi..huhu..btw,cerita senetron sha tu..fitri pun duk baca tau..tak sabar tunggu part 9 katanya..hehe:)..sungguh bzbody lakiku itu

laila berkata...

manja!!

Fazlinil Irma berkata...

mummy ni noti.. tapi sy tumpang gelak. hehe. sy pun suka tgok budak nangis sbb kena sakat. yg sakat sylah. saja nak bg nangis ;P

Aida berkata...

dia cebik pun tetap hencem apa .. geram je tengok !!