Sabtu, November 06, 2010

Metrojaya Karnival Sales

Dalam pada aku merungut sales kali ni tak best mcm warehouse sales tuhari, tetapiiiiiii... Rabak gak wallet aku hari tu.. Cis! Macam biasa, semalam gi dgn opismate.... Keluar awal dan balik lewat.. Hehehe.. Pastu siap dok tepi tu utk sort baju2 yang dipilih..
Penat woooooo sbb orang ramai gak masa ni... Padehal baru je bukak sejam lebih...
Aku mmg sengaja pakai wedges tinggi supaya tak menggeletis sangat kannn.. Sekali hamik ko... Masa sort baju tu siap bukak then letak tepi..

Tak puas hati sgt sebab tujuan aku kemari nak borong baju tido bebudak tapi mcm hampeh je.... Takde choice langsung!
Ariq jelingggggg je bila Mummy sampai umah.... Shopping ek??? Ariq bagitau Daddy baru tau... Buwekkkkkk....
Si kakak terus bongkar ape yg Mummy beli...

"Ni baju bayu ke Mummy?? Baju kakak ke???"
Aku paling suka skirt ni.. RM10 je kaaauuuuu... Tetapi Qila tengok sekali imbas terus dia kata tanak... Cis! Cerewet betul!! Baru aku teringat.. Dia ni kalau corak kotak2 atau belang2 memang dia pantang sikit.. Memang dia tak suka punye... Cis.. Aku nak test suruh dia pakai pon dia tanakkkkk... Maaakk aihh.. Kewat!

Tapi dia suka semua baju2 tido yang aku beli utk dia....

Dan tadi.. Malam tadi, aku gi plak dgn family aku..... Bebudak tu ikut sekali.. Dua2 tgh ngantok tu tapi berjalan punye pasal kaaannnn.... Orang sikit punye ramai.... Mama tgh rambang mata pilih baju2 bebudak.... Terjebak laaaaaaggggiiii.. Kali ni rembat dress pulok...
Tapi area kids mmg tak ramai sgt.. Yang paling sesak area kasut dan handbags..
Qila terus terjun stroller bila nampak bears... Adoyaaaiii.. Dia dah pow aku bear satu.. Bertambah koleksi bear Qila bermakna akan bertambah lagi bajet diapers aku... Kalau lapan bear dia ade, lapan2 tu akan asyikkkkkk bertukar diapers setiap hari! Botak aku weyyyyyyyyyyyy!!!!!!
Adik gak relax tatau lagi nak mintak ape2...... Huhuhuhuhu..
Tengokle tu.. Tgh rambang mata nak pilih yg mana satu....
Nasib baik dia tanak yang besar ni.. Kalau tak, diapers saize apelah aku nak beli utk sarungkan kat bear ni... Mamfus!!!!!

Sekian.........

Ohye, Qila merengek2 nak balloon pulokkkk bila nampak ade bebudak pegang balloon.. Padehal mana ade jual balloon kat situ.. Terus gi area Mydin plak sbb nak carik balloon utk anak dara kesayangan aku ni.. Pas puas carik satu bazar tuuuu, barule dapat balloon bentuk horse sket punye besar dan panjang.. Adik pun dapat satu.. Barule dia puas hati... Tido pun senyummmmmm je... Huehuehuehu..

3 ulasan:

Fazlinil Irma berkata...

Nasib qila tak nak bear besor tu. kalau nak, mummy kenalah jdkan kain batik sebagai napkin. ekeke.

agak-agak qilah boleh terima dak? ;)

maya amir berkata...

wahh skirt tu i suka.. nape qila tak suke..bak mai kat auntie laa.. time lutut jek mesti stuck..hehehe

Aida berkata...

anak sekarang mmg dah pandai pilih lah marsha .. anak bujang aku tu seluar pendek tak nak pakai .. nak pakai yg panjang je .. aku plak rimas tengok dia pakai yg panjang sbb panas ..