Selasa, November 09, 2010

Membuli anak2 adelah best!~

Aku mmg suka sangat kat budak2.. Dan aku juga suka mendera dan membuli budak2...

Dulu masa aku kecik2 aku siap berangan adelah sangat best kalau dapat buli budak2 setiap hari... Hahahaha...

So bila dah ade anak sendiri ni, mcm impian masa kecik tu dah tercapai dan jadik kenyataan gitu...

Beberapa hari lepas, mcm biasa bila bosan, aku start ar buli anak2 aku... Sape tak pernah buat mcm ni kat adik beradik dia?? Rugi wey.. Paling best bila kau sarung spender mak apak ko, kat kepala adik lelaki ko... Mesti dia baran gila babun punye... Wakakakakakakaka.... So, as for anak2 aku, aku gi nsarung kepala diorg dgn spender Qila... Hehehehe.. Diorg tak baranle pulak.. Just diorg ngamuk je bila tak dapat nak bukak itu spender.. Hehehe..
Qila masa ni tgh sabau lagi... Sebab dia leka baca book.. Hahahaha... Muka takleh blah langsung... Kewat!
Dia malas nak layan aku masa ni... Dia buat derkkkk je.. Last2 dia ngamuk bila dia nak cabut spender tu tp aku pegang tangan dia.. Hahahahahaha... Nasib baik tak kuar ayat tagline dia tu... :P
Dia dah start mengaum le masa ni.. Hahahahaha...
Si adik lak punye turn..... Oleh kerana adik blom ade spender... So aku sarungkan spender akak dia kat paler dia.. Hahahahaha...
Bertungkus lumus dia cuba keluarkan spender tu.. Hahahahaha.. Aku dok gelak masa ni mcm haram... Macam kuntilanak dapat bag LV.. Heuheuheuheuheu..
Tangan kanan beria2 nak kuarkan spender... Tangan kiri dok setia pegang sarung ninit.. Hahahahahaha...
Last2 dia pasrah je... Sambung bermain dalam keadaan kepala berbalut mcm ni... Ni lagi tak senonoh...... Boleh je dia buat tatau dengan spender tu.. Hahahahahahahaha.. Mmg sempoi mcm Mummy gak..
 
Last2, jadik mcm ni.. Eh eh... Macam Awal Ashaari laaaaaaaaaaarrr....

Kuang kuang kuang.....

Dah dah.. Aku nak tido... :P

9 ulasan:

Lelord berkata...

hahahhahah sewelll

dila~noor berkata...

kejam gilak!!hahahaha...

Ummi berkata...

hahaha..tak baik tau marsha nih..hahaha(tukang gelak pon tak baik!!)..hahaha..nak gelak jugal..macam awal eh?hahaha

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

sengal la mmoy nih....:P cian depa...hikhikhik

shu berkata...

hahaha...
sat gi depa dh besar..depa buli mummy pulak!!! hihiii...
Geram kan kt budak2!!! Diorang ni sgt CHOOOMEL!!!

Aida berkata...

mummy ni teruk lah .. nasib kakak punya .. kalau mummy punya .. euuuwwww ... sexyyy !!

LiAnA berkata...

tak pasal2 mcm awal.. sian awal kene sarung spenda wakakaka

Marsha~ berkata...

ahahaa.. alaaarr, awal kan suka pakai kain serban imam belit kat leher tuuuuuuuuuu... kira ariq belit guna spender akak dia.. wakakakakakakakaka

laila berkata...

hahaha pasrah Ariq sampai leh posing