Jumaat, November 12, 2010

Gentel bulu mata

Lately ni kan, Ariq sangat obsessed dengan bulu mata.. Kalau nak tido ke nak nyusu ke, dia mesti nak gentel bulu mata aku.. Pergghh.... Ade pulak aku terkebil2 nak biarkan dia menggentel bulu mata aku ni....

Dia bukan je nak menggentel bulu mata aku, bulu mata bibik, bulu mata nenek dia dan bulu mata kakak dia sekali... Tang yang lain mmgle melayankan tapi kau hingat Qila nak layan???? Dia gi geget jari budak tu okaaayyy.. Hahahahaha.. Qila siap tolak dan jerit lagi okay... Dia pun pelik ape ke hal kau nak menyucuk bijik mata aku ni kan.. Hahahaha..

Tapi kalau malam2, masa dia tengah minum susu, dia dah tak sempat nak carik bulu mata aku.. So dia akan gentel bulu mata dia sendiri.. Hahahahah.. Super duper cute hokaaayy.. Rasa nak kunyah2 je jari telunjuk dia tu....

Tak caye?? Meh tengok meh...


8 ulasan:

εїз Cik Fasya εїз berkata...

alololo..super duper cute ariq!
main bulu mata,then leh lentikkn bulu mata kot..

isya berkata...

mmg cuuummeelll!!!! ;)

ummu luqman berkata...

ya Allah.. comeynya ariiiiq.. ni 1st time dgr baby suka gentel bulu mata. marsha amik ler video dia nk tgk.. hehehe

Oyis berkata...

comelnya gentel bulu mata. nnt dah gugur semua susah plak hehehe... si aisyah ni baru dpt hobi gentel telinga emaknya masa nyusu nak tido mlm. ntah belajar dari mana hish...!

oneyani berkata...

ahaha 1st time lak tgk baby gentel bulu mate mcm ni...ariq baru sedar tentang kewujudan bulu mate tu kan

-NiD's- berkata...

gentel..gentel dl pastu lena erk.....tapi mata Lom pejam susu dh selamat sebOtol..hehehhee...

cute laa anak u sis sha....

Tanpa Nama berkata...

RurryUrgerb
[url=http://healthplusrx.com/hair-loss]hair loss[/url]
Alunnytum

Aida berkata...

mmg cute tengok aksi dia .. meh sini gigit sikit jari dia yg montok tu .. geram tengok ..