Khamis, November 11, 2010

Aktiviti ultraman sebelum tido.. Hahaha

Hahaha.. Sejak bila le anak aku ni jadik otomen aku pun tatau.. Yg pasti, dia makin suka kat otomen biarpun tak pernah tgk cartoon otomen.. Sebab ape? Malas nak cite... Panjang kisahnye... Heuheuheuheu..
Mcm biasa kalau kat umah inlaw aku, pas makan malam kami gulek2 kat dalam bilik.. Bukannye ape.. Inlaw aku kalau tgk TV, bosan siot... Mesti cite Indon, tak pon sports.. Boringgggggggg... TV belakang lak ayot si Qila tengah tgk TV1.. Laaaaaagiiikkkkkkkkkkkkkkk bosan tahap puaka.. Tu sbb masa aku baru2 kahwin dgn Bi, dia pasangkan tenet kat umah dia so aku berwireless kat dalam bilik bila aku bosan.. :P Haaa...
So, pas makan malam ni le keje adik beradik ni kat dalam bilik... Yang si otomen ni tak habis2 dgn spender sejak siang tadi.. Suka nau pakai spender kat luar....
Pas main spender, layan youtube lak.. Dia ajaknye si bear tu berjoget... Nak tgk video, kat bawah tu ye...
Si adik macam biasa, tukang sorak...... Jatuh bertolek sebab dia pon berjoget sama...
Ni dah ngantok le ni..... Otomen sedang menontot mickey mouse kot ni....... Posing mcmle tgh youtubing kat tepi lauuuutttt...
Adoyaaaaaaaaaiii.. Cair hati Daddy kalau tgk ni....
Ni btol2 dah tak tahan lagi dah mata dia..... Sejak tak isap ninit ni, kalau dia susah nak lelap mata mmg banyak ar karenah dia.. Kaki gatal le.... Suruh buat geli2 le... Sebijik mcm apak dia.. :P
Haaa... Ni tgh sibuk suruh Mummy buat geli2 kat ketiak masham dia.... Dia mmg mcm ni... Suka org buat geli2 kat badan dia terutama sekali kat ketiak masham.. Apak diale yg ajau.....
Kasi toooottt sensored sket kat tetek ye.. Heuheuheuheuehu..

Meh layan video sket..

Dua lagu kegemaran Qila lately ni... Hot Dog Mickey Mouse dan Nobody Wondergirls.. Heheheh

6 ulasan:

sw33tdarling.com berkata...

sama ngan anak2 aku...!! nak tidur punya laaa susah sampaikan kadang2 aku yang lelap dulu..

Lelord berkata...

hahhahah aku sukepose maut dia tu

Aida berkata...

shomell lah bila tengok dia posing mcm tu .. dah mcm besarrrrr sangat dia .. sebijik muka apak dia kan ..

Ummi berkata...

baju ariq itu adalah sangat schweettt..

-NiD's- berkata...

alahi posing dia cairrrr tgk...hihihihhi
ooo pakai sependa luar erk...otromen nak btukar ke SPIDERMAN kew...hahahahhahahah

chugie berkata...

heheh.. terjebak oleh tv lah ni ek?