Ahad, Oktober 03, 2010

Rumah terbuka taman pasir emas (entry khas utk Lela di Doha)

Lela!!!! Kau jeles tak ni??? Aku ngan dak Jai gi open house taman malam tadi.. Kite orang bukan main over berbaju raya bermake up segala... Siap pakai kasut tinggi lagi... Tapi.................

Belum pun aku sempat makan, tetiba angin kuat gila dan ujan turun, menggelepur aku anak beranak lari balik.. Takut 'kejadian di Jasin' berulang lagi...

Ni je gambau aku sempat amik...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nguehehehehehehehehe... Berguna gak raincover stroller ni.... Ariq dah hantar dulu.. Dah selamat tido dah... Qila ala2 keras duduk dalam stroller sepanjang perjalanan td.. Kitaorg jalan kaki je tu sbb bawak stroller..

Tak jadi aku nak jeleskan kau Lela oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! FAILED!

Kebulur siot tak sempat makan.... Bibik sempatle makan jugak, aku baru nak bukak mulut sekali tgk khemah dah bergoyang, alas meja dah terlingkup.. Pinggan kertas dah terbang.... Seraaammm siot!

Tu je cerita aku... Huhuhuhu..

Ohye, thanx Jai sbb bawak balik hamper aku.. :)

*Ohye, lapar punye pasal.. Adik aku gi runner beli roti canai disebabkan kami tak masak.. Syok siot makan panas2 dikala ujan lebat gini.. Huhuhu..

3 ulasan:

Lelord berkata...

muahhahahhaha tu la kalau de perasaan nak wat aku jelesssss. Hamek ko x sempat makan.

Lenkali kuo2 umah ko snap dulu picca gambo meletops so kalau pape jadi leh aku tgk gambo bergaya sakan tu

Marsha~ berkata...

tak sempat ar... rushing siap kan anak2.. nama je ada bibik tp lembab nak mamfus...takpe ar janji aku dapat hamper.. ajai dapat swimming pool.. nguehehehe.....

Farah Zamri berkata...

salam..
kak marsha staying in taman pasir emas ke?
errmm..ade pergi taman pasir emas baru2 ni..
pegi raye umah member..

p/s : saye silent reader!