Rabu, Oktober 13, 2010

Gelagat anak2 dak Zaki

Ni amik pagi tadi....
Cuba kau tengok..... Sorang ternganga macam hairan & khusyuk tahap paling gaban laaah..

Sorang lagi dah macam topekong siam.. Hahahahaha...

DUa2 tgh khusyuk tengok video yang nenek beli kat tepi jalan.. RM12 kot.. Video lagu2 kanak2 tadika riang ria... Heheheh..

Nak kasi diorg senyap tak bergaduh, bukak je DVD ni... Senyaaaaaaaaaaaaaappp ko.. Tataule esok lusa mcm mana.. Hehehehe..
Makan nasik lemak pun nak ngadap TV lagi.. Haihhhh....
Yang penting aku nak makan pun aman damai je haaa... 

Patutle bibik suka nau aku pasang DVD ni...... Dapatle dia rehat ek?? Dah anak aku duduk diam baik mcm tu.. Harus rumah tak bersepah kan??? Patotle dia suka!!!!

11 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

wah cam orang dewasa... makan nasi lemak tak pedas ke kene sambal tu hihi

littlehumblelynn berkata...

MARSHA

pandainya anak ko makan sendiri..anak aku rela berlapar kalo xde org suap!!

azaz berkata...

salam marsha,
saya zaza, saya dah belikan vcd ni dari dah lebih kurang 8 bulan. bagusnya cd anak saya suka dengar dan memang duduk dia tapi saya dan hubby yang tension tak boleh nak tukar channel lain . si kecik tu dok konker tv dengar lagu ni

haihhhh
ps: saya zaza your silent reader dah lama dah saya baca blog awak dah nak masuk dua tahun.
pss: saya pun orang melaka.

oneyani berkata...

ahaha comel sungguh..nak2 ayat mummy nye lagi la comel!

Marsha~ berkata...

zaza... tulah... kalau dgn budak2 ni mmg jangan haraple dapat tgk tv ke ape kan.. mmg diorg je yang nak tgk... tu sbb jarang dapat tgk tv skrg ni.. berita pun jarang dpt tgk.. baru nak tgk TV, dia dah ajak teman dia main kat dlm bilik.. heheh

Lelord berkata...

ekekekek x lama lagi qila ajakko nyanyi sesama la wei

Fazlinil Irma berkata...

sedapnya nasi lemak daun pisang..

dila~noor berkata...

geramnye tgk budak 2 orang tu dan NASI LEMAK DAUN PISANG..
hehehe

punyela khusyuk..qila plak pegun tu =)

kt umah ktrg dvd player dah kene sorok..tomot lg tak terkawal,blh bukak dvd sndr.mmg hrpnla nk tgk citer lain..brite pun harap bace paper je..huhuhu

Tanpa Nama berkata...

Kahh..kahhh..kahhh..

korang tak perasan ke sorang lagi topekong siam kat hujung2 video tu..setia betul dengan ko ek Marsha( hujung tahun naik kan dia gaji ek?)...itu yang aku gelak tahap gaban dah ni...adoii..sakit perut aku menahan gelak tengok video ni...


bebehku

Marsha~ berkata...

hahahahahaha.... tu bukan topekong siam bebehku oiiiiiiiiiii.. tu topekong JAWA! wakakakaka.. sekali imbas mcm hantu pun ade.. tegaaaaaaakkk je.. hehehehe..

takde maknanye nak naik gaji. depan aku je dia mc ala2 taat.. aku gi keje je, merdeka! buat keje ala kadar je.. :P

Tanpa Nama berkata...

Marsha,

apa kata ko buat video pasal orang gaji ko pulak.hahahaaa..kasi le glamer kat dia sikit...ko bukak cd Qila tu then ko suruh dia berdiri jer kat kerusi tu...hahaha..mesti kelakar..

walaupun dia buat keja ala kadar pun atleast anak2 ko ada orang jaga, tak ada le ko penat, ko just tunjuk2 je jari ko yg halus tu kat dia..hahaha..( bile lagi nak mengarah orang..dah jadi boss tu)

...lagi satu ko cakap dgn dia jgn cakap dengan anak2 ko bahasa jawa. nanti anak ko konpius. kalau cakap omputeh atau mandarin okey le jugak. suruh dia sebut perkatan betul2 kat depan budak2 tu... kalau tak ko jangan terperanjat Qila speaking jowo dgn Ariq..wakkakakaa

Larikkkkk



Bebehku.