Jumaat, Oktober 22, 2010

Budak laki mmg tak suka gosyok gigi eh?

Susah betooool nak gosok gigi anak bujang aku nieh... Dia geleng paler laju2.. Pastu kalau paksa, habis dia menggelepur mintak lepas.. Silap haribulan bleh terlepas wooo.. Dahle dalam bilik air, bukan atas katilll...

Seksa woooo........ Nak tgk gigi dia pun susah.... :P
Notty Mummy nieeeeeeeeeeeehhh!
Dia buat main2 je berus gigi dia tu...... Haihhhh...... Kakak dia dulu, pasrah je bila Mummy gosokkan gigi dia.. Ohye, Qila start gosok gigi bila time dia baru tumbuh gigi... Lebih kurang masa dia 10-11 bulan.....
Ariq dah ade lebih kurang 8 batang gigi.. Dah wajib gosok ni weyyy.. Dahle dah makan macam2...
Adekah perisa strawberry yang Qila guna ni Ariq tak suka??? Hermm..
Nakal kan muka dia skrg?? Susah btol nak amik gambau dia....
Tuuuuuuuuuuuuu... Nampak tak gigi dia??? Yang ketujuh dan kelapan kecik mcm beras baru.... Tak nampak sangat..
Ni budak bijak pandai gosok gigi.. Mummy kasi dia makan gula2 dan cokelat tp dgn syarat mesti gosok gigi... :)
Terus dia tunjuk gigi bila Mummy suruh tunjuk.. Ni pun kuning sket2 sbb bibik sengal gosok ala kadar je.. Kalau Mummy gosok, mmg sepenuh jiwa raga ni haaa... :P
Hermm... Tu je nak gosip hari ni...

Nak gi JJ dah ni... Daaaaaaaaaaaaa...

12 ulasan:

Fazlinil Irma berkata...

marsha.. serupalah dgn fatih dulu. puas pujuk nak gosok gigi. biasanya, sy akan gosok gigi dia lepas mandi. dah balut dgn tuala. pangkukan dia. sambil tu sembanglah. tp kdg2 dtg angin saja nak bg bibik naik suara sikit ada gak. hehe.

ayah,ummi, farish berkata...

ank aku lah..si farish tu punyer ler suka gosok gigi..pantang masuk bilik air..terus mintak"ummi nk giggi"..kalau 10x masuk bilik air..10x dia mintak gosok gigi

ummu luqman berkata...

uiii.. dah banyak dah gigi ariq. adik luqman baru nk keluar yg ke 5 dan ke 6.. hehehe.. ariq makin comey and notty jer mukanya tu..

Lady of Leisure berkata...

hehehe... budak laki malas gosok gigi? hehe marah budak2 lelaki sekelian nanti kang hehehe

sw33tdarling berkata...

anak aku plak, si Zulfan ok jer bila gosok gigi, siap dah pandai gosok gigi sendiri skang ni...
Ika plak yang meraung2 tiapkali nak kena gosok gigi, tp tetap gak aku gosok gigi dia...

Ana berkata...

auni pun ckup susah nk gsok gigi dia..menjerit2 umi dlm bilik air suh dia nganga mulut..dia leh paling2 kiri kanan..perghh..mcm mana nie??

myaishahhafiz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
myaishahhafiz berkata...

Puteri pun malas gosok gigi gak, tak tau nak buat cam na dah.
klau letak ubat gigi, dia cuma mkn itu ubat gigi ja

gee ryder berkata...

mmgpunnn...aqeel ni sket punye pyh nk gosok..asik nk gosok sndiri jer..kalo kuat takpela jugak, ni bdn dia yg digoyangnye lebih...tp masa baya ariq dlu ok lgla, skg dh bsr ni lagiiiii pyh

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

ayern rajin je gosok gigi,bukan takat gosok,habis berus gigi tuh dia gigit.nak beli yg murah,dia demand..nak yg hat mahal....huhu...

Lin berkata...

tak gak. anak saya pun jenuh paksa. nak kene ugut dulu baru dia nganga mulut.kalau tak,dia sibuk nk gosok sendiri..klu kasi dia gosok sendiri,bkn gosok pun.dia main2.

Aida berkata...

marsha, belikan dia berus gigi yg ada kereta .. mesti dia nak gosok gigi .. sila cuba .. :)