Isnin, Oktober 11, 2010

Bayi baru dilahirkan seberat hampir 9 kilo!!!

Hahahhahahahaha... Macam mana nak push ni wey kalau betul fresh dari perut sudah besar ini macam?????
Koyaaaaaaaaaakkk wey...

Kuar2 je dah ade 6 batang gigi...
Ngueheheheheh... Inile baby baru lahir yang seberat hampir 9 kg tu... Ariq Isyraf nama dia... Cumel kan????? Ngueheheh.. Mummy terpaksa bagi ninit nak bagi diam...

Si kakak excited dapat 'adik baru' so Mummy suruh dia popok2 dodoikan adik.... 
Mummy suruh kakak bing (baring) sebelah adik so Mummy nak amik gambar.. Hehehehehehe.. Ariq pasrah je pada mulanye.. Dia kata dalam hati.. Mummy dan kakak aku ni buang tebiat.. :P
Baru 2 3 shots, dia dah ngamuk nak lepas... Kakak siap cakap.. "Kejap dik kejap.. Mummy nak amik gambau!" Nguahahahahaha.. Qila mmg anak yang memahami Mummy dan sangat sporting!~ Ngeeee...
Ini dia Mummy yang masih dalam 'pantang' selepas melahirkan anak kedua yg seberat 9 kg! Nguhehehehehehehehe..
video
Sian anak aku ni kena buli... Dah tu sape suruh lasak sangat.. Orang nak mengemas dia sibuk nak bergusti dengan aku... Cubale main sendiri.. Ini tak, aku sibuk lipat baju nak masuk dalam bag, dia gi berdiri belakang aku, then paut kat tengkok aku.. Sesekali lepas tangan tapi bila nak jatuh, dia gi tarik rambut dan leher aku.. Dahle parut jahit sakit lagi.. Tak ke hanginnnnnnn???

Kan dah kena bungkus dengan Mummy.....

Padan muka... Buwek!

13 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

wah kalau 9kg fengsannnn hehehe

ummu luqman berkata...

kehkehkeh.. kesian ariiiq.. lasak ye. sama ler dengan adik luqman kat umah ni.. letih tapi sonok.. :)

-NiD's- berkata...

hahahahahaha..kaksha.....
buLi ariq...
cOmeijaa dia=)
sian ariq kena bUngkus....ariq nanes...gelakk jaa tgk aKsi budak bedua nie.....hahahahhahaha

nanie berkata...

weeeii.....suspen jer tau.igtkn btul bb 9kg tau.ekeke...syomel jer ariq kene bungkus cmtu.yg qila elok je pujuk adiknye ye...

littlehumblelynn berkata...

alah siannya dia kena buli..:)

Aida berkata...

tengah memikir sebesar manakah jln dibawah ini akan terjadi .. gilerrrrr .. setahun pun tak baikkkk lorrrrr

laila berkata...

hahaha kesian Ariq
pasrah je kan
Qila pun sukaaa je join Mummy buli Ariq yea :p

Lelord berkata...

wahhhhhh ko dah bangan nk tambah ek? xpe dak zaki balik bulan 1 kan ekekekkee

Qimie berkata...

saiko ko nokkk!! ko menggalakkan si qila membuli ariq. tgk sonyum bosar si qila!

aisyyy!

Ana berkata...

amboiii kakk..berniat nk baby lg ke nie?? hihihi..

fuadnis berkata...

sweet je qila pujuk adik dia...kelakar...hahahaha....yg tambah kelakornye si ariqla...terseksa....hahhaahaha...
mummy and kakak dia kejam...kih kih...

ikbalzura berkata...

huhuhuhu kelakar giler...
mummy ngan qila sekepala buli ariq..
pasni mummy ngan ariq lak buli kakak...
hehehee..

sWeEtDaRLinG berkata...

aku dah tukar link, ko tahu kan...? juz to remind www.sw33tdarling.com

aku tukar secara mengejut sbb nak lari dari bos.. mintak tlg ko sebar2kan ya...