Selasa, Oktober 19, 2010

Aku bantai kaaaaaaaaannnnggg!

Adussshhhh.... Qila ni mmg cepat meniru apa yg dia nampak dan dengar... Skrg ni bila aku tgk drama Chinta kan banyak adegan gangster gaduh2.. Dia pun tiru daaa..... Dia cukup marah bila time org2 tu bergaduh.. Dia yang over menjerit!

Dah skrg suka sangat cakap aku-aku taw.. Geram mak..

Ariq pun satu. Lagi kakak dia kata jangan, lagi dia buat..... Suka sangat kacau kakak dia...

Tapi Ariq skrg ni sangat cheeky!

Dia dah pandai elak kalau kakak dia nak lepuk paler dia? Nak tahu, tgkle video ni... Heuheuheuheuheu...
video
Masa ni Qila tgh nak bagi 'anak-anak' dia makan ubat... Bear tu demam katanye.. Sebelum dia dah letak tuala basah kat bear tu... Siap dia amik syringe nak bagi ubat kat tiga2 ekor anak dia......

Tetiba Ariq datang mengacau........ Kan dah kena sebijik.. Tapi sgt comel cara dia mengelak tu.. Hehehe..

Pada sape yg tak dapat tgk, aku upload kat facebook aku ye..... Sape nak add, bagitau.. ;)

8 ulasan:

PearlyButterfly berkata...

lawak la wei.. aku bantai kang!! tapi macam dgr Qila ckp kurang hasam.... betul ke?

-NiD's- berkata...

hahahahaha....garangnyaa kakak....san ariq tertongeng=tongeng nye nak bear...hahahahaha....

sw33tdarling berkata...

happy kan bila depa dah pandai main sama2.. tak terasa dah peritnya qila masa kecik2 lagi dah dapat adik...

lagi skit nanti, ko rasa lagi seronok bila masing2 dah pandai main kejar2

Lady of Leisure berkata...

alahai sian ariq hehehe...

laila berkata...

dodua comelll!!

azaz berkata...

hai
marsha nak add awak di fb boleh.

oneyani berkata...

ahaha comel je ariq nak main dgn bebear..

ayat akak tru nak jaga anak 3 orang bukan senang buat yani tergelak!ahaah

Marsha~ berkata...

azaz.. add sy kat marcia.zlyana@gmail.com