Isnin, September 06, 2010

Syiaaaannn anak Mummy ni...

Kan kami anak beranak skrg ni kat umah PIL aku, so mmg meriahle sbb anak2 buah aku yg kat PD tu dah balik... Dua2 girls... Qila paling happy sbb ada kawan nak main kan.. Sikit2 carik kak Aisyah.. Sikit2 cari kak Miya..

Ariq pun layan gak.. Dia kan peramah... Dengan maklong dia senyum lentok... Dengan kak Aisyah pun dia senyum lentuk...

Tapi, kak Aisyah suka buli Ariq... Tengok ni :-
Dia pakaikan crown tertulis nama A'qila kat kepala Ariq.... Ariq macam biasa, pasrah dan redhaaaaaaaaa je ape org buat kat dia..... Tangan kanan siap ada 'henbeg' lagi... Kak Aisyah pakaikan... Haih.....
Dia ape lah tau.... Asal ade org layan dia, dia dah cukup happy dah.... Risau betol bila Ariq join main masak2 dan main dolls... Aduhaaaaaaaaaaaiiii... Kadang2 Ariq duduk bersimpuh okaaaaayyyy...

Ni yang buat aku tak sabar2 nak beranak satu lagi baby boy buat jadi kwn Ariq ni... Haih... Kalaule beranak tu senannnnggggg... :P
Ni si kakak tgk ralit nak pasang butang seluar dia... Dia mmg obsessed dgn butang.. Dah berbulan belajar nak masukkan butang tak jugak berjaya sampai skrg.. Cuba lagi ye sayang......

Tak sabar Mummy nak balik nak gomol2 anak Mummy..............

6 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

dok bersimpuh? hehe mesti comel kan..
:))

LiAnA berkata...

budak dk bersimpuh comel hahaha.. aku selalu betulkan cara aqil duduk..

Jiey Mien berkata...

Harusssss bagi Ariq adik neh..

Elyn berkata...

aku tggu adik2 aku beranakkan baby boy lak. bg kwn kat wafiq. ni 3 org cousin die girl semedang. main sikit nanes, main sikit nanes. last2 wafiq main ngan atuk sbb boring ekekekek

Aida berkata...

kalau le beranak tu senang kan ??? hahaha .. statement ni yg tak tahan ni ..
ariq tetap comel .. geram plak tengok dia ..

Nia berkata...

oh, takpe la. dia main masak2 masa kecil ni aje, nanti dah besar sikit dia faham la tu..tapi, sebenarnya lelaki suka masak tu ok je, chef terkenal pun ramai lelaki kan..hehe