Khamis, September 02, 2010

Songkok pertama Ariq..

Yipppieeeeeeeeeeeee.....

Akhirnya semalam misi pencarian songkok Ariq pun settle sudaaaaaaaahhh.. Size 8 gitu...... Sangat pasrah je bila Mummy pakaikan dia songkok...
Omg.... Rasa sangat2 terharu mcm anak aku ni dah besar sangat dah padehal berjalan pun belum lagi..... Aku fikir nak belikan dia ketayap tapi.... Hermmmmmm.. Songkok lebih handsome.. ;) Tengok tu... Srkg ni bukan main susah nak amik gambar dia........ Tak reti duduk diam....
Alemak.. Terpotong leher kakak..... Pasni nak carik sampin Ariq lak.... Smlm dah jumpa saiz dia tp color lak tak menarik...... Hemsem kan anak kite Bi??? Ikot muke shape ni??? Dah besar nanti kalau ade gf ni, mesti carik yang pandai jaga ati Mummy tau... Kalau tak, nanti Mummy reject! :P
Kira duit raya ke bro???

Heuheuheuheuheu...

11 ulasan:

Cerita Hannah dan Heidi berkata...

sha...comei sgt2 ariq...geram betui aku tengok..nasib la aku x de anak laki...kalo x mmg 2-3 pasang aku g beli baju melayu wif sampin..kena plak samoin murah giler2 kat sni..rm5 aje...
comei..comei..sngt comei ariq..geram..gigit kang!

-NiD's- berkata...

ensemnyaaa...suka laa nengOk....nih tak sabaq nak tgk tunr anak dara kecik saya si zahra lak pakai bj kurung...

Ummi berkata...

yepp!!sangat ensem!!

ummu luqman berkata...

hensemnya ariiiiq... :D lagi hensem kalau pakai dgn baju melayu nanti kan.. marsha mana dpt knee cover tu? nk kena cari jugakla. dak luqman ni tk retiiiii dok diam skang. tk hensem lak lutut dia nanti.

Blogjumper berkata...

hyep.. :)

liza berkata...

ala..ala..ensemnya ariq:)

LIP (^_^) berkata...

smart sgt nih.. :)

LiAnA berkata...

elok je terletak songkok tu kat kepala dia tak usik pun.. comeyyy

Lin berkata...

hensem cam daddy diala..okla,pengubat rindu u kat daddy dia. :D

Marsha~ berkata...

tinggal sampin je tak jumpa2 ni... fed up btol...

Aida berkata...

marsha, tak besar sangat ke songkok nya ? cuba tengok kat mydin mall .. ada size yg kecil skit .. dan sampin kat mydin pun lawa² gak ..
**saya bukan pekerja mydin, tp suka pegi mydin** wakakaka