Rabu, September 15, 2010

Raya kedua dan ketiga.....

Raya kedua still kat Muar...... Bangun pagi2 pakai baju cantik2 then gi ke Pagoh.. Gi openhouse Muhyidin Yasin kaaaaauuu.. Dapat angpow RM2 jeghsss.. Hahahahahaha... Tapi aku pun tatau nape kitaorg tak amik gambar sedangkan ketika itu anak2 aku comey gila pakai baju merah sedondon pemberian Uncle Jib nyeee.. Huehuehuehue..

Pastu mcm biasa gi raya umah sedara mara pulak.. Sampaaaaaiii malam asyik beraya... Sudahnye dah umah last baru ingat nak amik gambau.. Ni le gambaunyeeee... :- Ariq aku lambakkan aje tido kat atas lantai... Qila tido kat tingkat atas.... Biase ar, anak2 aku mmg tido awal.. So, kalau bawak diorg raya malam hari... Ni jelah akibatnye.. Heuheuheu..
Tudiaaaaaa... Tido peluk shoes lagi tu.... :P
Esoknye, ke rumah Ghani Othman pulokkkksss... Aisehmen.... Aku sangat beruntung dapat bibik yang bijak bab2 amik kesempatan ni.. Hahahahaha... Aku just duduk je dan dia gi serbu amik makanan ape yg patut... Markah SKT dia bulan ni mmg aku kasi 95% lah nyah oiiii.. Heuheuheuheu...
Anak manja ayah ni..... Melekaaatt je dgn ayah dia kalau kuar beraya tu... Menumpang kasih sementara Daddy takde...
Ni adik aku... Tu Mama dan cousins aku......... Makan tak toleh kiri kanan.. Sedap gak nasi beriani dia...
Aku dan Ariq.... Dia tgh ternganga tengok kugiran.. Hehehehe...

Ohye, aku menyesal memasang beads pada semua baju raya aku... Kecoh wooooo.. Sangat rimas bila aku nak dukung Ariq, atau nak dodoikan dia time dia nak tido, beads tu menganggu dia... Dan ade beberapa beads dah longgar benangnye sebab Ariq gi tarik semua beads tu! Boleh????

Rasa nak cabut balik jeeee..

Ada anak kecik dan tgh lasak ni mmg takleh nak melaram laaahhhh.. Potong stim betul!

5 ulasan:

LiAnA berkata...

rumah mil aku area situ gak.. kejap2 bunyi siren polis kat depan rumah.. sultan johor lalu.. jln jd jem giler kat depan umah..

azura berkata...

wahhhhh lawa kulit blog baru! selamat hari raya gak marsha...maaf zahir batin

Aliza berkata...

ahahaha... salam aidilfitri :-)

mmg bila ada anak kecik, kirim salam la dgn manik segala bagai... first raya dgn aina tahun 2008 dah rasa dah... penat2 jahit, abis dia lunyaikan... so sejak dari time tu dah janji pada diri sendiri "NO MORE BEADS!"

aina skrg adalah sangaaaaaatt cemerlang tahap 'kebijaksanaan' sampai sangat2 menguji tahap kesabaran... i guess bila nak ada adik, dia bole rasa kot...

btw, comel sangat blog skin baru ni :-)

take care....

Jiey^Mien berkata...

Pengajaran utk diri sdr jgn excited letak beads ni..
Br niat nk gi anta bj utk jahit beads..

Aida berkata...

wahhhh ... jauh berjalan, perut pun kenyang .. hehehe .. baju yg ni cantik lah .. sesuai kaler dia .. ;)