Selasa, September 14, 2010

Berhari raya tanpa Bi..

Pepagi lagi dah bangun... Alkisahnye bila duduk kampung, mmg akan berebut bilik air... Sape mandi lama sangat mesti kena gegar... Hehehe... Mcm biasa, aku akan bagi laluan kepada mereka2 yang nak sembahyang raya.. Pas diorg beransur ke masjid barule aku siapkan anak2 aku.... Qila sangat comel bila aku suruh dia tunggu kat kerusi tu sementara nak tunggu bilik air kosong... Hehehehehehe....
Dah besar nanti kalau dia tgk gambar ni mesti dia gelak..... Nak mandi sunat aidilfitri tapi kena tunggu turn..
Tadaaaaaaa.... Ariq dah siap... Sampin tu aku beli last minit kat Mydin.. Baru RM7.90.. Hahahahah... Comel kan??? Baju melayu tu tempah.. Sama sedondon dengan Daddy dan Busu Boy... RM15.. Kain beli kat Jakel semeter RM23 kot.. Tak hingatle.. Hehehehehe... Hamik ko bukan main details aku nak cerita....

Oooppsss.. Kenapa menghisap ninit? Macam kau tatau... Tetiap tahun waktu memohon maaf dan bergambar adelah waktu puncak anak2 aku utk TIDO.. Masa ni masing2 dah cranky nak tido... So, sumbat ninit je laaaaaaaahhhh...
Tengokle... Muka mak macam belacan basi.. Muka Ariq plak macam pipit tersepit zip... Muka Qila plak mcm tengah fikir masalah kakitangan awam yang tak dapat bonus... Hahahahahahahahahaha... Sakit jiwa aku nak amik gambau dgn 2 budak bertuah ni.... Seksa!!!!~
Last2.... Ni aje hasilnyeeeeeee.... Cis...

Tapi ade beberapa gambar dalam dslr aku yang ok.. Akan update kemudian kerana aku tak jumpa card readerlah... Sengal betul...
Ni open house paling derita aku pernah pergi.... Berhimpit2 mcm haram ok... Apelah Ali.Rustam punye event manager ni... Hampehs... Tgkle si Ariq... Dia tgh gian nak berdiri... Mana2 pegi mesti nak praktis berdiri... Penat ok sbb dia makin lasak dan tak terkawal lately ni... Semakin susah nak amik gambar dia sbb dia dah tanak pandang camera.... :P
Tengok tu..... Ooopppsss.. Bukan Ariq, ytapi henbeg ijau ku... Heuheuheuheuheu...
Otw balik ke Muar...... Hero aku ni akhirnya tumpas di dalam kereta... Ah... Dia mmg kaki tido.. Sket2 ngantuk.. Sket2 ngantuk.... Nasib baik dia senang tido kat mana je.....

Gambar raya akan diupdate di facebook macam biasa.. Kat sini sipi2 aje.... Macam kau tatau perangai mak... :P

7 ulasan:

DYLA berkata...

comeynya semua sedondon....

memang susah dah nak amik gambo anak2 ni. hehe..

Elyn berkata...

bag ko tu tak thn aku tgk heheheh

littlehumblelynn berkata...

sabor je lah nak amik gambar....sama ler kita..anak2 cranky kan main..

Fazlinil Irma berkata...

selamat hari raya marsya..

anak kak ct yg no 2 pun sama dgn ariq.. senang tido.

kami ni selalu duk sakat dia. kalau dlm keta. 5 min lepas naik ja. dah tido.

km duk kata, cuba pandang belakang. mesti fatimah dah tido. hehe.

mmg betul dah tido =D

oneyani berkata...

paling tak tahan dengan statement ni..

Muka mak macam belacan basi.. Muka Ariq plak macam pipit tersepit zip... Muka Qila plak mcm tengah fikir masalah kakitangan awam yang tak dapat bonus

muahaha tepi ok la anak2 akak tetap tido on time..biase budak yang yani jumpe xnak tido time raya..mak pak lak yang sekso nak tggu anak tido..huhu

laila berkata...

hensemnya Ariq!!

erm patut cari for hearing my thoughts dah xde
tukar nama rupanya

Aida berkata...

tanpa mr b pun tetap beraya kan .. takpe marsha, nanti tunggu je mr b tu balik ..
** apa pun handbag ttp shanntikk tauuuu**