Selasa, Ogos 17, 2010

Tengok molot diaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Qila... Qila... Tetiap hari adeeee je gelagat dia yang mencuit hati... Ni masa ni dia tgh layan youtube.. Bukan main tekun lagi..... Ni dari tepi ye puan2.... Body kat sofa, siku kat coffee table.. Kalau korang nak tau, Qila selalu lompat dari sofa ni ke coffee table tu okaaaayyy.. Kaca tuuuuuuuuuu.. Makin dilarang makin dia buat.. Cakap lembut ke, pujuk ke memang tak makan saman! Mana aku tak menjerit dan babap pungkok dia..

Macam aman nak bagi anak2 dengar kata eh?? Haih...
Qila sayang... Takyah besar lah... Kecik macam ni aje.. Hiburkan hati Mummy ni haa.. Heuheuheuheu.. Geram aku tengok pungkok dia.. Kau tengok pungkok dia.. Mesti terjojol pampers dia.. Suar tak masuk penuh.. :P
Haaaaaaaaaaa... Tengok mulut waris dak zaki ni!! Sebijik mulut Daddy dia okaaaayyy.. Fotostat! Copypaste! Bukan main moncong mulut konon nyanyi sama... Nak lebih dekat?
Haaaa............ Entah tercopong entah melopong... Rasa nak kunyah2 je.. Rasa nak jentik2 je... Geram sangat.. Dulu masa aku kecik2 kan.. Aku sangat suka dengan budak2.. Sangat obsessed.. Aku siap jaga anak2 sepupu aku mcm anak sendiri.. Tapi bila diorg dah start besar dan dah nakal, aku dah tak suka dah.. Huhuhu.. Obsessed aku sungguh melampau hinggakan aku rasa nak dera semua budak2 yg comel2 dan manja.. Boleh?? Psiko kan?? Hehehehehe...
Elelelele.. Sian adik.. Dua beradik ni dah berebut netbook Mummy nak tgk video kat youtube.. Bukan tahu nak sepakat tengok sama2.. Haih.. Nanti Daddy balik, adik tengok guna lappy Daddy ye.. Takyah rebut2 lagi... :P
Lama betul dia menongkat dagu macam ni.. Berpuluh kali replay..... Tak bosan pulak dia..
Inile yang Qila tgk.. Nak tengok kakakkkkkk nak tengok kakak... Aku pun tatau video ape yang dia tengok ni.. Masa tgk mickey mouse tetiba kuar pulak iklan gambar kakak2 ni, Qila terus tunjuk nak tengok kakak... Bebudak ni tengah nyanyi lagu 'if u happy' kot...
Makin sepet mata dia kan?... Nampak sangat nakal kan muka dia??
Heuheuheuheu.. Syiannnn Ariq.. Tengok dari jauh jeling2 je... Tulah, sape suruh berebut.. :p Lagipun Ariq ni ganas sket.. Habis keyboard Mummy dia kopek2.. Haih... Belom sampai habis pantang netbook ni sayang oiiiii.. :P

Haih... Rindu nak balik umah nak tengok dan peluk anak2... :| Malam ni kena berbuka kat opis laaah.. :(



5 ulasan:

mummy_adam berkata...

betul2.. lagu if u happy tu, kakak2 tu sume berdansa kan.. adam pun suka, sambil gelek2 montot dia..hahaa

Lady of Leisure berkata...

kusyuknya dia hehe

Ana berkata...

muncung tue leh sangkut baju laa qila..hihihi

nAnA_jAnEz berkata...

amboiii...mcm org besa qila nih..hehe..syian ariq..dpt jeling2 jek yea...nanti ariq gigit kakak 2 yea...tumpang lalu mummy...hehe...

Lelord berkata...

ekekekeke ade2 jek kan dak qila ni...cian ariq