Isnin, Ogos 09, 2010

Saya rindu suami saya!

Still kat Lereh.... Takut nak balik Klebang sebab takut sedih.... Takut rindu.... :(

Dulu masa Bi kat Korea, hari2 dia online fb... Hari2 chat dgn dia... Hari2 dia call berjam2... Yele... Dok keje office hour.. Kapal tak jalan pun...

Tapi skrg dia jauhhhh kat tengah2 lautan..... Tiada khabar berita dah nak masuk 4 hari dah.... Sedih... Rindu sangat... :( Sangat rasa sedih bila drive kereta dia.... Terkenang2 bau dia...
Rindu nak bertekak dengan dia..... Aku ni bukan perempuan lembik meleweh 24hrs dengar cakap laki pijak semut pun tak mati... Noooo.. Not my type.. Apa aku tak suka atau aku tak puas hati aku akan ckp kat Bi aku cakap on the spot.. Masa ni aku cakap, dia gumuks... Takde leher... Hehehehe.. Majuk dia...
So, terpaksa aku coverkan leher gumuks dia dengan tangan kiri aku... Hehehehehehe... Dia dulu handsome gila tau... Sbb kurus... Heuheuheuheu... Skrg ni dah macam di pam pam... Susah nk cari baju dia....

Aku selalu suruh dia diet tapi adeeee je alasan dia.. Ade je dia nak jawap... Dia ni mmg kuat menjawap.. Sama macam aku.. Dia kata aku buncit.. Suruh aku senam, tapi dia lagi buncit! :P

Tapi aku tetap sayang kat dia.... Dia pandai urut... Ade je ilmu mengurut yang dia belajar.. Tuhari dia urut aku style siam.. Heuheuheuheuheu... Best gilaaaaaaaaa... Dia pulak suka aku buat geli2 satu badan dia bila nak tidur.. Haih... Bosan betul... Hari2 nak geli2... Lenguh tangan aku.. Aku lak hari2 nak kena urut... Haa.... Padanle kitaorg laki bini...

Bi jugak pandai memasak... Dia suka try masak macam2.. Tapi kena ikut cara dia.. Kalau kau tegur, siaple kena sebijik.. Dia ni kalau dah terer atau suka sesuatu dia akan taksub semacam.. Kau layankan jelah... Jangan membantah.. Kalau tak kang bertekak le jawapnye.. Mcm skrg ni dia gila dlsr dan lenses.. Heuheuheu.. Sblm ni helikopter.. Dulu beribu3 habis beli heli.. Mainnye tidak.. Skrg ni pulak, beribu2 duit habis beli lenses dan gajet camera.... Biaukanle... Duit dia nyah.. Ape aku nak bising....

Dia juga suka buat air buah... Home made lagi... Tapi sejak ade bibik ni Bi jadi malas sket nak ke dapur... :P Dulu masa aku balik keje rajin gila buatkan aku air... Srkg ni nan adoooo.. Bibik yang take over.. Dahle air bibik buat mcm jahanam rasanya... :P
Dia suka bela janggut... Kalau bela tu, bukan seluruh muka ade janggut tapi sikit je.. Kat bawah bibir tu dia trim so janggut dia jadi tegak sebaris.... Sexy woooo.. Sebab janggut ni le aku terjatuh chenta kat dia then baik balik dgn dia lepas 2 tahun break.. Nguahahah.. Tapi, kalau sign on atas kapal mmg dia serabai sket.. Misai pun tak shave....

Satu lagi aku suka pasal dia ni, rambut dia... Aku geli dgn mamat rambut curly... Nasib baik rambut Bi tak curly... Straight tapi takdele straight mcm Akhil Hayy.. Tu pondan tu... :P Lagi geli..
Comel kan laki mak??? Korang nak muntah, muntahle... Sape suruh baca??? Hahahahaha...

Haih... Rindu sangat kat dia... Bau dia... Suara dia.... Kelibat dia.... Sentuhan dia........

Malasnyeeeeeeee nak bali Klebang... Mesti sedih tgk bilik.. Tgk barang2 dia dalam tu... Tapiiii.... Sampai bila nak duduk sini.. Bising Bi nanti tinggal umah lama2... :(

Ohya ek...

Bi... Bi hutang Ling dua benda...

Sambal jawa dengan bersihkan kipas bilik...

Bila nak buat tu????????

7 ulasan:

LiAnA berkata...

aku baca sambal jawa tu terus lapo perut kekeke...

CapT berkata...

beb, skang kita leh share 'rasa' yang sama.. hadoiiii.. tak tahannn dowhh.. asik nak nanges jek rase..

neverletmego berkata...

:(..
selamat berpuasa...selamat menyambut ramadhan darling..
tabahkan hati ...(",)
kisses n hug ur princess n prince

Ealyie berkata...

ehehe.. mcm ni nyah ko buat entrry.. baru aku leh tumpang senyommmm..:D

bertabah la yea..!

Lin berkata...

senyum baca entry u :D

Lady of Leisure berkata...

tabahkan hati.. yang penting biar jauh dimata tapi dekat d hati..
:)

Aida berkata...

marsha kuat .. marsha kuat .. hip hip .. hoorayyy