Jumaat, Ogos 13, 2010

Rupanya anak2 aku lebih kuat dari aku...

Hari ni hari terakhir aku MC.. Isnin minggu depan dah start keje... Ariq meragam pulak arini.. Tanak tidur.. Tanak makan... Bila paksa, muntah! Haih.... Geram... Mata dia dah sangat ngantuk tapi sibuk nak main.. Bila tgh main, nangis pulak sbb tak tahan ngantuk! Geram....

Qila mcm biasa... Tak duduk diam walau seminit... Diam pun masa nak isap ninit je...

Aku ni kalau duduk umaaaahhh je time pose2 ni mmg lemau... uhuhhuhu.. So, tadi masa tgh tidurkan Ariq kat atas katil, aku ngantuk sangat... Menguap2 sampai kuar air mata... Qila nampak.. Dia kesat air mata aku...

"Mummmyyyy.." Dia panggil lembuut sangat. Maybe nak tanye kenapa air mata aku keluar. Dia ingat aku nangis.. Padehal aku ngantuk.. So aku saje usik dia..

"Mummy nak Daddy.... Daddy manaaa?? Mummy rindu Daddy...."

Dia terdiam..

"Mana Daddddyyyyy...????" Aku buat2 nangis..

Kau tau ape dia jawap???

"Iye iye.. Daddy dah shampai.. Kat simpang... Daddy dah shampai kat simpang depan.." Sambil tepuk2 pipi aku..

Nguahahahahahahahaha...

Itule ayat aku selalu guna bila dia tanye Daddy mana bila Daddy dia gi kedai tak bawak dia...

Nguahahahahahahahaha..... Tak jadi aku nak kenakan dia.. Dia kenakan aku balik nyah!
Budak ni memangggggggg le memanggggg!

Mulut macam mak nenek! :P

9 ulasan:

littlehumblelynn berkata...

so sweet!!

HaninFarshid berkata...

hehehe...comellah qila...pandai dier menjawab...

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

bijak Qila,memang sesuai jadi kak long :)

laila berkata...

hahaha Qilaaaa
pandai yea!

Lelord berkata...

kahkahkahkah derdekah aku tawa beb padan muko

gee ryder berkata...

simpang mane tu qila?
mandai je dia yer pujuk mummy..

aqeel kalo pujuk aku nangis, 'dont cry mama, dont cry" sambil tlg lap air mata

kak mas berkata...

hehehe.. ke mana tumpahnya kuah kari kalau tak ke roti canai kan..

AZLYA AZLIYATIE.......... berkata...

tgk tue...besar mesti lg vogue dr mak dia...hee...

oneyani berkata...

muahaha qila..qila..tergelak besar yani bace,,.sabau jela..at least terhibur dgr keletah die..

yang paling best die lap air mata akak..prihatin benor eh die ni