Selasa, Ogos 24, 2010

Letih

Lama pulak aku tak update blog ni... Kalau dulu, setiap hari wajib ada at least 1 entry... Lately ni aku bz... Tatau ape yg aku bzkan yang pasti esok lusa aku akan menjadi lebih bz... Bz kat opis dgn tugas2 org lain yang aku kena buat... Bosan...... Rasa dipergunakan dan diperlakukan mcm sampah....

Sepatutnya aku tak patut bebel kat sini tentang kerja... Blog ni khas utk anak2 aku... Tapi dah terupdate kat sini... Belasah je...

Bi baruuuuu je naik ke tanker dia semula... Kepulangan dia amat2 mengubat hati aku yg sgt stress dgn hal ofis tu... Rasa malas betul nak keje... Rasa nak resign dan duduk umah jaga dua buah hati aku tu.....

Tapi bila difikirkan kes kain batik terlondeh dan muka berminyak (ingat tak entry ni?)... Terus tak jadi nak berhenti..........

Aku akan jadi profesional.... Aku takkan mengalah... Aku akan tetap terus mengharungi politik office ni sampai bila2... Takde hal la... Janji laki aku belikan aku handbags lagi... Ada aku kesah??

Ohye, handbag hijau dah sampai tadi.... Ingatkan besar, tapi sederhana je... OKlaaahhhh... Yang penting vouge dan rugged.. Hikhiks... Nak tgk gambar??? Malam kang eh..... :P

Malam ni akan balik Klebang... Bi kata nak merasa berbuka kat sana utk kali pertama... So, malam ni kena balik.. Esok Bi akan turun jap just utk berbuka dgn aku di rumah...

Huh?? Kenapa tak berbuka kat hotel2 mahal macam status fb aku haritu???

U olsss.. Status tu bukan betul sangat.. Hanya orang2 tertentu je faham ape maksud aku.... Hahahahahahaha.. Azura, i got it very well dear... :)

Aku ni kadang2 bercakap, menulis... Tak semua yang tegak dan lurus.. Banyak bengkang bengkok nye u ols... Kena faham betul2 jwa aku ni, Barule korang faham dan boleh tangkap maksud sebenar... Tapi aku takde niat nk perli sape2.. Just pelik... Asal ramadhan je, sume nak makan kat hotel ek?? Kedai mamak takde lak buat buffet.. Heuheuheuheu...

Yang pasti aku sgt tidak suka show off... Dan aku juga bukan org yg terlalu humble.. Biasa2 saje... Kadang2 tershow off tu bukan sbb nak berlagak... Tapi sbb ramai yg request suruh aku publish satu2 cerita tu.... Aku ni sangat2 menjaga hati sume readers aku....

Wey.. Show off kebenda... Semua yg aku dapat ni pun bukan guna duit aku pun.. Aku mana ade bajet.. Sume guna duit Bi... So, dalam hal ni, Bi le yang show off.. Bukan aku..

Hahahahahahahahahahahah... Boleh???????!!

6 ulasan:

Lelord berkata...

hahahhaha kalau nak show off pun ok pe...aku suke jek ko nunjuk2 ekekke

LiAnA berkata...

laki aku jenis takminat nk berbuka kat luar.. kelam kabut katanya.. lelagi sejak ada anak.. kalau nk mkn kat luar pun biasanya kami buka kat umah mkn yg ringan2 pastu pas magrib baru gi luar mkn..lebih relaks...

Elyn berkata...

buka kat hotel?? ehmm bagi aku membazir kalau kuar duit sendiri hihihi. ye lah buka kan selalu org mkn ciput. tp kalau dh bayar mahai2 takkan nak mkn ciput kan?? rugi wooo. so baik aku buka kat umah je la sbb aku tak mampu ekekekek

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

setuju.... :)

Tanpa Nama berkata...

biasala..manusia..
tp akk bkn nak mnnjuk, just nak tunjuk je, laki akk KAYA, mmpu bli brg2 mahal tuk akk..kan??kan??hihihi

Aida berkata...

makan hotel mahal lah .. brapa banyak pun boleh masuk .. kalau free baru saya pegi .. hahaha ...