Ahad, Ogos 15, 2010

Lagi pencapaian Qila selain terer copy paste ayat aku

Dia dah boleh memakai lipstick tanpa melihat cermin... Nguahahahahahaha... Guna tangan kiri dan tak comot lak tu... Haih... Memang anak Mummy!!!!!!
Tak comot kan???? Pandai kan Qila pakai lipstick.. Sebut lipstick pun dia dah pandai... Tp pelat sket lah........ Bangga gila ok bila semua org puji dia pandai apply lipstick... Terus dia apply kat bibik, mama dan aku..... Tahu pulak dia nak putarkan lipstick tu nak kasi termasuk balik... Haih...... Tu tali kat leher itu adelah konon2nya handbag dia... :P
Haahahaha... Bila dah puji cantik, mahu pulak dia sengih depan camera bila disuruh... Tu pun sengih ala2 kena paksa gitu....... Lain betul muka dia dengan lipstick Mama ni... Aku tak pakai ye lipstick color pink... Choooyyyyyyy... Nampak dah besar sangat dah Qila time ni..... Huhuhuhu...
Hahaha.. Dia mmg suka buat mata macam ni... Ni copy paste muka aku kalau aku merajuk dengan dia... :P
Trade mark Qila yang lama dia tak tunjuk.... Aku pun rasa impress bila dia boleh pakai lipstick dengan kemas.. Kebetulan agaknye..... Sblm ni mmg comot gila...
Tengok bibir aku... Tu pun Qila yang apply.... Heuheuheu.. Buruk gila aku pakai pink... Haih.. Tapi demi anak tercinta, nak jugak bergambar dengan dia..... Tu mata tgh jeling lappy aku... Nak tgk mulut dia le tu...

Qila Qila.... Sepanjang Mummy MC 3 minggu ni... Macam2 Mummy belajar dr Qila tau.... Nextweek Mummy dah start keje.. Pasni mesti Mummy rindu nak spend time dengan Qila macam ni lagi....... Herrmmm.... Malas pulak nak keje... Tapi duduk rumah lama2 jadi sengal jugak... Dahle rest je manjang... Makin lebarle pungkok aku ni.....

Qila... Ariq... Mummy sayang kalian berdua banyak2.........

Jangan nakal2 ye bila Mummy works.... :) Nanti kita shopping raya ye sayang....

7 ulasan:

kak mas berkata...

hehehe.. nmpk sgt qila senyum rela dalam paksa.. hamboiii.. ini amoi dah pandai mekap2 ye..

Lelord berkata...

hahahhaha pasni mau dia mintak kat ko 1 set brg tuk make up

Jiey^Mien berkata...

peeewiiiiiiittttttttttttt..
very d girlish lah..
:P

Hani Mark berkata...

Marsha, tq sebab tulis cerita pasal your kids...OMG there are both sooo adorable & comellll gilaaaaaa....

I'm so happy for you.Dahlaaa diaorg pandai..kecik lagi tp dah pandai...you must be proud of them, right.

Hani Mark

oneyani berkata...

gambar 1st tu sgt anak dara la muke qila..huhu

akak..lebar ke pungkok akak tu?slim je yani nengok..huhu

DYLA berkata...

amboi qila ni, ada gaya bila dah besar ni...

mummy_adam berkata...

cayalah qila..lepas nie siap lah lipstick Mummy, cepat habis..