Selasa, Ogos 24, 2010

Dan ia datang dengan color hijaaaaaauuuuu....

Baru semalam Wynn post, hari ni tgk2 dah sampai...... Best tuuuuuu.... Bila Bi tunjuk kotak ni kat aku, aku sengihhhhhhh sampai telinga wooooooo... Malu2 pulak nak bukak depan Bi....
Kan best kalau hari2 dapat parcel macam ni... Syurgaaaaa...

Ape2 pun, terima kasih Bi..... Atas segalanya......... Walaupun pada mulanya Bi suruh pilih antara netbook dan designer handbag, Bi tetap belikan kedua2nya..... (Walaupun pada mulanya Ling ingat nak beli pakai duit sendiri.. Nguahahahah)
Tadaaaaaaaaaaaa... Walaupun hanya jenama Coach sahaje... Jadile kaannnn... Daripada org yang langsung tak ade.. :P Syukurlah laki kau nak belikan.....

Actually i m not into coach sangat.. Aku bukanle penggila coach.. Tu sbb susah betul aku nak pilih mana yg berkenan di hati.. Aku lebih sukakan Gucci atau Chanel... Tapi nak beli jenis yang aku suka utk dua brand tu, alamak aaaaiii.. Boleh kurus Bi.... Tu sbb aku tak pernah kisah untuk beli handbags mahal2 terutama dengan cara meminta2 dari Bi... Bagi aku, dapat handbags Clarks pun dah cukup vouge dah.. Tapi lainlah kalau aku dapat duit epf nanti kan??? Sebijik Gucci sudah tentu babe... Nguahahahahahaha... Wynn! Take note ye.. :P
Berbalik pd bag ni... Tujuan utama aku beli ni pun sbb nak support bisnes Wynn... Yelah, kalau kita sendiri tak tolong bisnes kwn2, sape lagi kan??? Lagipun aku dah iklankan pasal bisnes dia kat sini dan beria2 suruh org beli bags kat blog dia... Sekali aku sendiri tak beli.... Nampak sangatle tak ikhlas nak promote kan??? Ecehwah....

Dua... Sebab kedua adelah, saje gatal.... Gatal nak beli bag sebab raya pun dah dekat... :P

Ketiga, sbb Bi kata cantik.... Haaaa... Terus tak fikir panjang, terus booked.. Dan aku anggap ni hadiah dr Bi sebab dia tak dapat raya kat sini... :P
Yang penting sekali... Ia adelah leather.. Aku kalau boleh utk handbags yang harganya lebih 1k, aku mmg prefer leather... Tahan lama sket.. Ni le namanye perbelanjaan berhemah nyah oiiiii.. :P
Dan yang paling penting sekali ia adelah color HIJAU......

Makan hati je Jace dan Angela kalau nampak ni... Wakakakakakaka....

So, puas hati tak u ols?.... Nak tgk full version, tunggu raya ye kenkwn.... Aku nak tidoa ar... Dah malam ni...

Ohnye, jangan lupe jual nama aku bila shopping kat blog Wynn.... Servis tip top.. Kalau nak komplen ape2 straight to the point... Aku takde hal lah...

Tapi kalau nak mintak aku belikan utk aku dptkan harga kawan2... Jangan kau mimpi... Aku sendiri pun tak dpt diskaun melampau2 eh... Macam tu Wynn pun tanak jual kat aku.. Buat rugi dia jeghs... :P

OK lah... Nite nite... Daaaaaaaaaaaaa.......

Oooppssss... Bi sayangggggg... Thanx sayang... Ling suka sangat... Qila pun suka.... Tiba jeghs...

20 ulasan:

mrs e berkata...

wowweeeeeeeeee... fiiiiwwwwiitttt ^_-

HaninFarshid berkata...

memang cun...wah! beraya dengan handbag baru ;)

LiAnA berkata...

perghhh lena tido si marsha ni.. beg hijau idaman kalbu dlm tgn dah hihi

Tanpa Nama berkata...

ehhh???....apsal Bi plak yg terbabit nie??...I dun have any idea...aku tak salah!!...aku tak salah!!...
-Bi-

Tanpa Nama berkata...

alamak salah komen...komen di atas nie adalah untuk entry sblm nie yea..TQ
-Bi-

laila berkata...

wow cantiknya hijau dia
lawa2 :)

Elyn berkata...

perghhh tangkap leleh aku tgk!!!

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

shantek!!

-NiD's- berkata...

serius CHANTIK.............ijau TUH..

Ana berkata...

fuiyooo..bestnyaa dapat hbag baru..raya sakan laa nanti nie ekk..hihihi

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

cun sehhh..
leh la raya sakan nnti..
nk jugaakkkkk.. :P

neverletmego berkata...

wow..best nye dia dapat bag baru ..:P
melaram la mommy aqila n aqil nanti .

lip berkata...

best!!best dapat beg raya... :)

aznitaz berkata...

maveles beb..aku x suka kaler ijau tp yg ni mmg meletop :)

aznitaz berkata...

maveles beb..aku x suka kaler ijau tp yg ni mmg meletop :)

Tanpa Nama berkata...

pengorbanan isteri diketika ketiadaan suami disisi perlu dihargai kerana dia adalah "1st In Command" kat umah kalo "Commander Utama" xde...pasnie Caommander Utama tggu hadiah besday dia dari 1st In Command lak ye for next January....bulehhh???...
-Bi-

DYLA berkata...

wow weeee.. memang la qila suka... nanti dia leh pinjam & warisi =)

Mrs Zamzuri berkata...

design ni ada kaler pink jgk kalo tak salah aku!

Hahaha... Aku ni tgh bodek laki beli "C" jgks nih.. tp tak lps2.. sbb perjanjian 1 tahun skali je designers handbag nih!

Cheh!

~♥ iella ♥~ berkata...

menarik..tertarik...tpi jgn sawan tarik okey...

nice bag.hijau lagik..

Aida berkata...

tahniah .. kaler paberet lagi kan .. happy for u marsha ..