Sabtu, Ogos 14, 2010

Bi.. Bi tengok anak Bi ni.....

Qila girl ke boy ni sayang??? Apsal lasak sangat ni??? Sakit jantung Mummy tau....
Kot ye pun nak melasak nak jadi komando... Bukakle ninit dulu.... Komando mana ada isap ninit!
Kalau jatuh tu kang, tak nangis takpe gak.... Ini tak... Adik baru tarik rambut sikit je...... Qila dah meraung mcm kena dera... Mana Mummy tak bebel...
Dahle walker ni adik masih guna.... Sesuka hati Qila je nak buat benda alah ni lunyai.... Tapi, boleh tahan lasak gak walker ni.. Qila guna dr umur 5 6 bulan sampai ke adik dia nak masuk 9 bulan ni... RM120 kot aku beli.... Berbaloi gak membelinye sbb sgt tahan lasak...
Tengok tu...... Dia siap nak diri atas 'meja' walker tu... Masa tu aku dah tak sempat nak amik gambar sebab walker tu dah bergerak... Beroda tu nyaaaaaaahhh.. Kang jatuh berdentum, tak raya anak aku...

Qila Qila....... Qila girl ke boy ni?????

Mummy jentik montot tu kang!

Ohye.. Tadi aku joget terkingja2 depan dia... Saje je nak ejek dia.. Pas aku masuk je bilik, dia mengeluh sambil pandang aku...

"Anak dak zaki....." Cakap sambil mengeluh gitu..

Ceeeeeeeeeehhhhh...... Tu le dialog Mama selalu cakap kat Qila bila Qila lasak sangat nak boleh nak handle...

Aku pulak kena???

Bi tengokle anak Bi ni... Mak nenek zaman skrg..

3 ulasan:

Lelord berkata...

ekekekkeke tomei arr qila wat cenggitu....uishhh mmg mak nenek anak ko ni...kalah dak kenit aku

kak mas berkata...

anak-anak zaman skarang mmg sgt advance kan. cepat sgt tangkap apa-apa yg org tua buat.. :)

DYLA berkata...

hehehe... nakal yg comey! lebih kurang perangai inas la qila ni...