Rabu, Ogos 18, 2010

Aku sangat geram kat dia ni.....

Saat paling indah menjadi seorang ibu adelah bila mana dapat melihat gelagat anak2 di depan mata... Kurniaan yang tak terhingga nilainya...

Dulu lepas 10 bulan kahwin, aku dikurniakan A'qila Izzara.. Masa tu rasa dah sangat sempurna sangat hidup ni... Ade Bi dan ada Qila dalam hidup aku.. Sangat2 bahagia dan sempurna.. Sangat2 happy.. Tak berhentu sampai disitu, Tuhan kurniakan seorang lagi insan dalam hidup aku aku.. Ariq Isyraf lahir 2 bulan selepas ulangtahun kedua aku dan Bi... Bertambah sempurnalah hidup aku.. Sempurna + sempurna = sempurna kuasa dua.. Huhuhuhu...

Syukur.... Inilah kebahagiaan yg aku nikmati dan tidak semua manusia berpeluang menikmatinya... Di saat suami aku yang jauh di lautan.. Suami2 kalian ada di rumah sedang memanjakan kalian.. So, tuhan maha adil kan??

Tuhan kurniakan aku dua orang anak lelaki dan perempuan sebagai anugerah pengubat rindu dikala sunyi.. Dikala sepi... Pengganti Bi yang jauh di mata...

Terima kasih Tuhan...
Aik?? Ape kena mengena ayat2 di atas dengan gambau Ariq tido ni??? Heuheuheuehu.. Entahle u ols.. Sejak amalkan Bidadari ni rasa gatal lain macam le... Rasa horny rindu kat laki sendiri.. Waakakakakakakakaka... Bahaya ni kalau Bi ada dekat, jadikkkkk pulak adik si Ariq ni kang.. Nguahahahaha..
Kau tengok.. Kau tengookkkk.... Aku geram sangat kalau tengok Ariq tido.. Kaki ngangkang macam ni.. Serius gerammmm.. Rasa nak bantai2.. Nak rotan2.. Dahle separuh montot parking atas bolster dia tu... Sangat cute!

Pehal puji2 anak sendiri cute ni? Lempang kang...

Hahahaha..

Saje je u olsss.. Takde keje.. Nak gi surau tido, malas le pulak... So update blog jeghs.. Kat umah dah takde masa nak bukak netbook... Main dgn Ariq ngn Qila lagik best...

Hermm.. 2 3 hari lagi maybe Bi sampai port Sg Udang.. Dia kata nak balik sekejap.. Nak berbuka sama2.. InsyaAllah.. Harap2 Bi dapat le balik walaupun hanya beberapa jam.. Jadile.. Nak buat anak pun sempat tu.. :P Mesti Qila dan Ariq suka kan??

Seminggu puasa ni dah dua hari aku balik lewat.. Sian kat anak2.. Mama pun dah dua hari tak gi terawikh.. Bibik tu bukan buleh percaya sangat... Tak akan aku biar dia seorg diri menjaga anak2 kat umah.. Nehi kabi nahi!

Cepat sangat masa berlalu.. Kejap je dah seminggu puasa kan?? Rasa sedih sangat sebab cepat sangat ramadhan berlalu... Tahun depan entah ada umur ke tidak nak menikmati ramadhan..

Ohye, kasut raya tak shopping lagi ni...

Ohye lagi.. Buat adik kesayangan aku.. Tahniah ek kerana kereta anda sudah sampai kat umah semalam... Woaaaaaaaaaaahhhh.. Pinjam boleh??!

Heuheuheu..

4 ulasan:

gee ryder berkata...

bulan2 posa ni payah sket nk buat anak hehe

Marsha~ berkata...

hahahaa... entah sempat entah tidaaaaakkk :P

mummy_adam berkata...

kekekee.. selamat berpuasa :)

Aida berkata...

anak time kecik mcm ni lah yg geram kan ..