Jumaat, Julai 09, 2010

Tiga tahun bersama berkongsi suka duka.. Eceh

Tiada sambutan besar-besaran.... Just aku surprisekan Bi dgn cupcakes memandangakn masa kat Korea dia teringin sangat nak makan cupcakes.. :)
Macam biasa, order kat YULIE.. Orang yang sama buat birthday cake Qila....
Sangat cantik... Sayang nak makan....... Aku adalah orang yang cerewet pasal cakes.. Terutama cupcakes... Aku tak suka cream yang muak dan isi cakes yang tak sedap TETAPI
Ini cupcakes yang paling sedap aku pernah rasa seumur hidup.. Serius tak tipu... Yulie tak bagi ape2 pun untuk aku puji pasal cupcakes dia kat blog aku ni.. Just aku rasa happy sebab Yulie buat cakes bukan just nak untung semata2 tapi serius cakes dan cuppies dia mmg SEDAP.. Pure moist chocolate... Sangat sedap dan tak muak langsung! Mak mertua aku pandai buat cakes dan dia pun puji cuppies ni. Tak pernah dia nak puji2 makanan yg aku beli dr luar ok sbb dia terer masak.. Bagi dia buat pe nak beli kalau dia boleh masak semua tu kat umah. Tp kali ni dia puji so means mmg sedaple tu.. :)
Sila lah meleleh air liur ye... Hahahahahaha...
Susah betul nak bergambar... Masa ni aku baru balik keje.. Blom mandi ape semua.. Jangan persoal nape tak pakai tudung... Dalam umah takkan nak pakai tudung... Ni rumah cik Mat, bukan umah nik aziz.. Huhuhu..
Ariq nak terkam cuppies.. Qila dok layan cuppies... Terpaksa bagi satu sbb dia dah jerit 'naaakkk naaakkkk!'
Keluarga ku yang riuh.. Baru dua anak weeeyyyy...
Posing ala2 busuk masam..
Bukan main comot dan diale yang paling happy.... Asyik2 nyanyi birthday to youuuu birthday to yooouuu.. Hahahahaha.. Lucu le budak ni...
Geram aku tgk pipi dia penuh cuppies..
Keluarga kami yg kaki bergambau....
Oklaaaaaaaaahhh.. Nak kuar makan..

Buat suamiku, sayang hutang Ling hadiah ye.... Jangan buat2 lupe... Buweeeeeeeeeeeekkk!!

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

7 ulasan:

Lelord berkata...

erkkkk camne ni beb leleh air liur tgk..aku nak ode gak ahh masa balik nanti

Aida berkata...

bahagia rasa bila hari sejarah si dia ada kat sebelah kan .. lebih lagi tambah 2 perasa tu .. haha ..
wish both of u happy ever !!

marsha, kek tu order kat yulie KYM tu ke ?

gee ryder berkata...

hepi anniversary babe!!
semoga bekekalan hingga ke akhir hayat :)

Elyn berkata...

cun wei kek tu!!!!

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

nak order kek hitu bagaimana????sedap aaa ropanye....

oneyani berkata...

adeh akak cakap macam tu buatkan yani nak jugak..agak2 bole ke pos sampai ke trg?huhu

-delicious.collection- berkata...

happy anniversary kak marsha..

cupcakes serius menyelerakan!
kasila link :D

-haizib0bob