Khamis, Julai 15, 2010

Terima kasih Bi.........

Pagi2 tadi masa bangun je dari tidur Bi tetiba suruh aku buat pilihan antara laptop dan designer handbag.. Of coz dengan laju aku pilih handbag.. :P Sebab dalam paler otak aku mmg dah ada satu bag yang aku aim since last week... Huhuhuhu...

Tapi, macam biasa, Bi cakap laptop lebih penting sebab bla bla bla bla... Bukannye apa.. Lappy aku yg sebelum ni, juga hadiah dari Bi dah lunyai sikit.. Dan aritu lappy tu terjatuh dan keypad dia dah jahanam... So memang Bi dah berniat nak gantikan baru.....

So, pilihan adelah di tangan dia sebenarnye.. Sebab dia yang keluarkan duit.. Huhuhu.. Sudahnye, pagi dia suruh buat pilihan, petang terus dia gi belikan.. Tak kasi can aku fikir langsung.... :P

Dan aku anggap ini as hadiah ulangtahun perkahwinan kami.. Heheheh.. Aku pun mmg dah aim lappy ni masa last few weeks gak sebab terpandang lappy ni masa ia dijadikan hadiah best of the best utk conference yang ofis aku anjurkan last month.. Hehehe.. So mmg pucuk dicita, ulam mendatang le ni...

Berbalik pada handbag tu... Tanpa pengetahuan Bi, aku dah order jugak dari kawan baik aku.. Nguahahahahahahaha.. Akan sampai next month.. Hahahah.. Jahat tak?? Tamak tak??

Tapi tadi aku dah cakap dgn Bi.. Dia macam marah sket tapi tak tunjuk pun... Dia memang susah nak marah aku kalau pasal benda2 macam ni.. Cuma dia nasihat supaya aku berhemat menggunakan duit pasni sebabnye, kami banyak tanggungan.....

Orait Bi... Ling janji.. Lepas handbag tu, Ling janji tak minta atau beli apa2 lagi utk Ling... Huhuhuhu.. Handbag tu nak buat raya le.. :P Ling janji pasni akan stop shopping... Ngeeeee...

Terima kasih Bi.... Ling suka sangat mini HP ni..... Sangat suka.. Memang mudah Ling nak update blog dan bawak kemana saje Ling pegi.. Kompem muat dalam handbag baru Ling nanti.. Eheks...
Putih suci lagi murni....
Corak kerawang ni yang buat aku tertarik dgn netbook ni...
Tadaaaaaa..... Ready untuk berblog... :)
Pasni makin laju le aku update blog dan main fb.. Nguahahahahaha...

Tak sabar nak tunggu handbag sampai pulak.. Huhuhuhu...

So u ols.. Terjawaple status FB aku pagi tadi ye.. :P

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

12 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

cantiknya netbook tu... makin bersemangat nak berblog lepas ni kan..
:)

LiAnA berkata...

sama dgn aku punya.. cuma takder corak kerawang kekeke

semangat ler nk update blog lepas ni ;p

MeL MikaiL berkata...

waa santeknya netbook ni, white color mmg cun lah..

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

bestnyer......

Tanpa Nama berkata...

wanita..kasut...handbag mmg xdpt nk d pisahkan..muahhahahah

nanie berkata...

waaa......shanteknye white kaler.ritu mase sye nk beli netbook baru.,ade tgk yg ni jgk tp kaler biru.shantek kn kerawang2 tu....

DYLA berkata...

wah canteknya!!!!! semangat nak berblog kan??

mummy_adam berkata...

cantekss nyer :)

Wanie Legaspi berkata...

woweee .
lappy baru , sangatttt cantikkk .

Wynn Yasser berkata...

Ye, lappy baru kau sangat seswai dgn beg baru. huhuhu...

Alah...Bi takkan marahnye kau beli beg tu.. Sebab..kau beli kat mak... Bi kan sayang mak jugakkkk..
Tiba jegh!

gee ryder berkata...

cayalah!
leh geng.aku pun hp gak hehe

Aida berkata...

cantik kan netbook hp ni .. mcm ni nak sendeng gak lah kat mr hubby i tu .. tp yg ada skang ni tak rosak lagi .. ;(
mesti sukar dan sulit nak dapat baru .. agagaga