Selasa, Julai 20, 2010

Kenapa aku buncit dan berlemak?

1. Ada maid buat sume keje
2. Balik umah mama/mak dah masak
3. Hujung minggu makan luar @ laki masak
4. Tido awal lepas makan malam
5. Duduk je kat opis besarkan pungkok
6. Sebelum tido bantai minum air milo power
7. Malas bersenam
8. Metabolisma badan dah menurun
9. Sebab dah anak dua

dan yang terakhir...........................

10. SEBAB TAK ADE KASUT JOGGING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

10 ulasan:

Elyn berkata...

aku pun tgh terhegeh2 mencari kasut jogging ni!!

Lelord berkata...

muahahhaha

farah ariff berkata...

hahaha i yg xde maid (plus x keje)pon sama kes dengan u.tp dah ada kasut jogging,jogging je x penah2 lagik :p

Ummi berkata...

marsha..berape kilo skg??huby suh tanye huby marsha company mane skg?die kate die kenal la..org panggil bob eh?

dila~noor berkata...

eleh..alasan die nk kasut jogging la tu! =)
wishlist ttp wishlist yer..selagi cik abang ade di depan mate..heheh

Aida berkata...

hahahaha .. aku duk bantai gelak je dari tadi .. hmmm .. antara alasan yg munasabah ye .. muahahaaaaaa

dalila berkata...

aku suka sbb yg last tu..aku pon sama..sbb tu aku gamuk plus bncit..huhuhuhu

laila berkata...

sy ada kasut tp xjoging jugakkkk
haha

LIP (^_^) berkata...

hekhekhek...ada2 je marsha nih.. :)

Tanpa Nama berkata...

rasenye no.1 kena letak KEMAHUAN tuh...yea Ummi...sayalah Bob tuh...MISC Berhad...