Selasa, Julai 20, 2010

Kehidupan seorg blogger tegar..

Nguehehehehehe... Poyo gila tajuk...
Tgk ni... Dalam keta pun sempat update.. Punyelah setia tahap puaka punye kat blogspot ni.. Haaaaaaa....

Nasib baik ada netbook cumel putih pemberian suami terchenta ni.. Huhuhuhuhu...

Wish list arini : running shoes.. ;P

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

7 ulasan:

LiAnA berkata...

aku cepat pening kalau bukak nb dlm kater hihi

-NiD's- berkata...

wah akak DAHSAt niie........cayalah bLogger tegaR ...di mana saahaja Online kan.....

Marsha~ berkata...

liana, aku pun sama.. petuanya, kalau dah pandang lappy jangan pandang luar.. kompem mabuk

Aida berkata...

HAMBOI .. ni bley dapat award blogger tegar ni marsha .. huhu .. cayalah ..

gee ryder berkata...

gile tegar!
kalo ku pening dh duk dlm kete tu

Lelord berkata...

elehhhh ko sj jek kan...nak bg aku jelesss

Elyn berkata...

yeke tak penin pandang laptop je?? nnt aku nk try la hahaha