Khamis, Julai 15, 2010

Kecomelan mereka buat aku rasa nak beranak lagi... Huhuhu

Herrmmm.... Kenapalah sakit beranak tu sakit sangat ek??? Kalau tak selamba je aku beranak setahun satu.. Huhu..

Best gila kan.. Ade anak kecik2.. Semuanya comel2.. Pastu baik budiiii... Bijaaakkk.. Sihat walafiat.. Pergh! Heaven.......

Ape?? Kau hingat ini telenovela?? Semua nak sempurna?????????? Kau punye anak jelah yang comel.. Orang lain punye anak tak comel?? Lepuk paler kang!

Huhuhuhuhu...
Kau tgk le ni.. Aku rasa nak bantai2... Rasa nak kunyah2.. Geraaaaaaaaaaammmm... Bukan sebab dia ni anak aku.. Sebab dia ni ngada... Huhuhu..

Dulu masa aku belum kahwin, aku mmg obsess dgn budak2.. Aku sayang gila dgn babies... Tapi bila umur dia dah lebih 2 3 tahun aku dah tak suka sbb dah besar.. Dah tak comel... Dah susah nak dukung dan gomol.. Heheheheh.. Harap2 aku tak rasa mcm tu kat anak sendiri lah yek... :P
Dulu jugak aku selalu berangan. Kalau dapat anak aku nak pakaikan anak2 aku dgn baju yang up to date.. Yang smart dan cute.. Rugged dan trendy.. Tak terlalu girlish dan terlalu over.. Sekarang dah tertunai.. Walaupun tak 100% tercapai but at least.. Adelah jugak kan...
Tu sebab baju2 anak aku mostly aku yang pilih.. Walaupun banyak org bagi tapi mostly aku yg buat keputusan anak2 aku nak pakai baju ape bila diorg keluar.. Hehehe.. Ngada kan?? Nasib baik Qila masih belum ngada nak pilih sendiri ape dia nak pakai.. Walaupun kadang2 dia ngamuk2 nak tentukan sendiri ape dia nak pakai, tapi masih di bawah kawalan lagi... Mcm tuhari, kami nak ke klinik aje, tapi dia ngamuk2 nak pakai dress birthday party dia.. Dan pernah dia ngamuk2 nak pakai swimming suit waktu malam masa nak tido... Gedik kan?
Tambah lagi dgn badan dia yg tegap ni... Pakai apa pun masuk... Cuma jeans aje yg susah carik sbb punggong dan perut dia.. Haaaaiiihhhhh... Bila tgk keletah diorg ni.. Rasa sangat tak sabar nak tambah baby..... Kan best kalau beranak tu tak sakit sangat.... Kan korang kan????

Bila mengenangkan seksanya nak beranak kat Ariq 8 bulan yang lalu... Herrmmmm... Mmg fikir 100 kali le ok....
Dan, kalauuuuuleeee ada rezeki lagi pas ni???? Nak baby girl keeee baby boy eh??? Hueheuheuheu..

Bi kata dia nak baby boy, sebab takut Qila jeles kalau ada girl lain manja2 dgn Daddy.. Buleh?

Aku pulak nak baby girl sebab nak tgk sama tak muka dia dgn Qila nanti... Nguhaahhahahaha.. Buleh plak macam tu ek...

Kalau nak kembar buleh? Satu girl satu boy.. Mesti happening....

Ape??? Kau hingat kau buat kuih bahulu, satu bahulu ikan, satu bahulu bunga??????? Main suka2 hati nak pattern macam mana??????

Nguahahahahahahahah.. Bestnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bau baby... Haih.. Sgt bahaya entry2 gatal sebegini dikala musim2 ujan dan ketika Bi ade di depan mata.. Huhuhu..

Gedik!

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

15 ulasan:

Ana berkata...

beranak jek lagi kakk..no harm sbb anak comel2 n chubby..dah beso nnt leh bahagiakan mummy n daddy..insya-ALLAH..kalau sikit2 kang form 1 dah masuk sklh asrama..dah boring kita kt umah nanti..hihhi..

.cikfasya.(◕‿◕✿) berkata...

akak muda agi..beranak laju2..haha..

fasya ade bace 1 blog neh..time dia beranak,dia mkn epidural..so,xsakit la time bsalin tuh..

izzahazfar berkata...

dah ada dua akak leh handle..walaupun hubby jauh..

so...apa lagik..beranak je kak!

serius entry ni buat zah gelak nak balik gomol suami gak..heheheh

Aliza berkata...

ehehehhe.. beranak ajer la :-)

ye, saya tau saya 'cuma' beranak caesarian, tapi tetap ada keperitan nyer ok.

but in the end, worth it kan? :-D :-D :-D

kak mas berkata...

apa tunggu lagi.. 2 org lagi pun bole lagi tuuu... sorang pompuan. sorang laki. muahahaha.. akak pun tk sabo sbnrnya nk branak lg ni. walaupun dugaan masa mengandung dan sakit besalin tu ya ampuuun..

ada hikmah sakit besalin ni.. tak serik walau sakit sangat kan.. tetap teringin nk tambah lagi.. :)

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

n3 khas di malam jumaat yg bakal menjelma....eheheh

LiAnA berkata...

ko mintak2 ler.. kang sok laki ko balik pas sebulan mak si qila start muntah2 wakakaka....

::Mamalyna:: berkata...

samalah kita... mengandung tue best jer, tang beranak tue, mak aiii...terbayang2 jer sakitnyer..

Lelord berkata...

oit jom kite lumbe nak sape banak dulu....

alamaya berkata...

ye ye..saya yang jarang komen pun terpanggil2 untuk komen kat entry ni..ekeke....
saya pun nak mengandung lagi tapi sangatttt takut nak beranak (dulu induce, ada prob terus c zer) tapi sekarang keinginan nak anak tu lebih dari takut...hehe
jom marsha...kita saing saing bersalin nanti leh sebelah katil je....hehee

Marsha~ berkata...

amboooooooooooiiii.. laju je korang suruh aku beranak ek??? kemain lagi.... korang ngandung dulule nanti aku follow... heuheuehuehuehue

Tanpa Nama berkata...

i...follow the flow jerghh...
-bi-

CapT berkata...

ariq muntuksss.. seriyesssss nak kunyahhhhhhhh

MeL MikaiL berkata...

me too. klu beranak tu tak sakit tiap2 thn nak beranak, paling beshkan klu dpt twins terus kan?

mummy_adam berkata...

mmg best kalau dpt kembar 1 girl 1 boy... sekali sakit 2 kuar..huh, superb ;)