Khamis, Julai 01, 2010

Kau tgk dia duduk atas apa?????

Asal boleh letak montot dia tu, kira jadi kerusi dialah.....
Ni le bola yang selalu dia dok rebutkan dengan adik dia......... Huhuhuhuhu.. Sanggup dia dudukkan tanak bagi adik dia main ok.. :P
Bi... Bi tgk anak Bi ni....... Bi kecik2 dulu macam ni ka???????????????????????????

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

5 ulasan:

Aida berkata...

huish .. main parking je ye .. pastu bola pun jadi penyek .. hahaha .. marsha, baju tu fit betul kan .. kalo tau amik size 5-6 tahun punya .. :)
takpe, next ok ..

LIP (^_^) berkata...

hihi..comel je telatah qila.

Lelord berkata...

hahahahha dekut tul dak qila ni...
ikut oerangai sape ni? aku geram ngan peha gebu dia dpt geget best

Marsha~ berkata...

aida.. ok je baju ni.. ni baru balik jalan.. dia nak bukak seluar je baju tanak... hahahahah.. tu yg separa bogel tu..

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

hap2...dombot 18sx..:P