Ahad, Julai 04, 2010

Kalau dah ngantukkkkkkkkkkkkkkkk

Kat mana2 pun jadi........Yang bongsu... Kau tgk aku berkemban dgn tuala je sebab tak sempat nak pakai baju..... Dia dah ngamuk nak tido...... Aku mandi masa dia tgh ngamuk2 nak tido tu...

Haih... Aku dukung je terussssssssssss ZzzzZZzzZZZZZZZZ.....

Memang manja kemain.. Selagi Mummy tak peluk, takleh nak tido sendiri....

Yang ni pulak si sulung....
Dah ngantuk sangatle tu sampai dah takleh nak jalan dah.... Actually dia nak masuk dalam stroller tapi Ariq guna so terpaksa dia baring dalam ni. Nasib baik tak patah benda alah tu.. Terjulorrrr kaki dia keluar..

Haih.. Jogger Qila tayar depan dia dah gelong... Susah nak tolak... Sekarang ni everytime keluar Qila ngamuk2 nak duduk dalam stroller merah. Dia malas nak jalan... Soalnya Mummy dah tak larat nak dukung Ariq.. Takbleh jadi ni...

So Bi??????? Please survey stroller murah2 kat Korea ye sayang????????? LOVE U MUCH!!~

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

1 ulasan:

Jiey^Mien berkata...

ISh ni dah bebetul gazette anak bongsu ke ni?
Kang ada adik sat agi jadik anak tgh plak..
=)