Isnin, Julai 12, 2010

Demi menunaikan hasrat anak yang nak naik bot

Kami anak beranak bergegas ke PD last weekend........
Kebetulan kat PD tu, terusle ke rumah kakak tambah2 lagi Qila dah rindu sangat kat Maklong dan Kak Aisyah.. Asyikkkk dok sebut2 kak aisyaaahhh kak aisyaaahhh... Suka sangat dia dapat jumpa sepupu dia ni....
Pagi2 dah bangun ok utk naik bot.. Tak mandi tak ape.. Hehehe.. Sarapan pun lebih kurang je. Excited dan satu lagi tanak panas sangat nanti.... Qila paling happy dapat naik bot.. Ariq pun excited... Mulut bukan main becok.. Tapi masa bot tu pusing balik, dia dah TIDOOOOO.. Buleh? Punyelah syok ditiup angin sepoi2 bahasa.. :P
Pas turun bot, sambung main air... Qila tanak bukak life jacket dia.. Kesian dia terhoyong hayang bila kena lambung ombak.. Bapak sibuk pegang camera, mak sibuk pegang adik.. Qila mmg survive sendiri je.. Nasib dia kuat, tak cengeng nak nangis2.. Hehehehehe.. Dah dia mmg antu air.. Kena lambung ombak pun relax je sikit tak nangis.. Walaupun muka ade sket2 cuak.. Hahahaha..
Aku biarkan Ariq main pasir.... Suka dia.. Sebab bersih dan tak kotor.. Kalau kotor jangan kau harap aku nak lepaskan anak aku.....
Tetap tanak bukak life jacket dia......
Pas mandi jap.. Relax2 main pasir.. More photos macam biasa kat facebook... :)
Bila lagi nak amik gambau dgn laki sendiri. Nama je bwk tripod mahal2.. :p Takde pun nak kuar dan nak pakai.. Pemalas.. Bi le ni.. :P
Masa ni dah panas terik...... Tapi tetap nak berendam sebab dah alang2 sampai.....
Qila paling happy... Ariq dah tido masa ni....
Aku pakaikan dia cloth diaper.. So kejap2 kena perah.. Kejap2 kena perah.. Hehehehehe.. Sengaja aku pakaikan jugak sebab tanak popot dia masuk pasir.. :P
Kedek2 anak aku lari tanak naik atas... Bila panggil suruh naik lagi laju dia lari masuk dalam air balik...
Seronok sangat tengok dia happy...
Aku whooopiissshh dari jauh.. Lenguh pulak pikul lense gabak ni...
Dia paling suka kena lambung... Mcm anak patung pun ade.. Hehehehe.. Kat umah pun dia suka kena lambung mcm ni.... Daddy dia ade bolehle, kalau dia nak suruh aku, jangan haraple.. :p

Pas puas mandi manda, balik mandi terus kuar balik makan KFC.. Lapar gila.. Qila hentam dua ketul drumsticks.. Ariq pulak makan separuh mangkuk besar mash potatoes.. Dua2 lapar sangat.. Huhuhuhu....

Next kita kemana plak Daddy????? Ngeeeeee...

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

7 ulasan:

Ealyie berkata...

aduhhh.. mana la muscle bapak depa tak besorrr nyah..
keje timang hanak ghopernyaaa..;)

dasat ah, aku tgk Qila pon bukan sihat kemain..
errr.. ko pernah timang dia tinggi gitu tak?? ekekeke..;p

Aida berkata...

makkk aiiii .. tinggi nya lambung .. tak seriau ke qila tu ?
best kan .. weekend activity mcm ni .. i likeeee

LIP (^_^) berkata...

last pic tu cun.. :)

Ana berkata...

auni pun suka kena lambung gitu..ketawa mengekeh2 nnt..hihihi

Lady of Leisure berkata...

wow i love all pics.... cantik bangat

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

maklong qila dok port dickson ke?kat mana?

Elyn berkata...

tgk ko pi pd aku pun mcm nk ajak je laki aku pi pd ekekekek