Isnin, Julai 19, 2010

Ariq yang high taste

Sejak Daddy dia balik, asyikkkkkkkkkkkkkk nak tido dengan Daddy je.. Kalau aku yang dodoikan, mula le dia ngeliat sana ngeliat sini.. Haih......

Kalau tido dengan Bi, senang sangat dia tido.. Mahunye tak, Bi bagi dia dengar lagu2 instrumental koleksi tido Bi, sambil gentel2 telinga Ariq... Perrrrrrrghhhh!

Tidur dengan penuh luxury kata Bi....

Hamboooooooooooiiiiiiiiiii... Sebijik macam bapak dia.. :P

Esok2 Daddy dah keje Ariq nak tido macam mana????? :P

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~

{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

4 ulasan:

.cikfasya.(◕‿◕✿) berkata...

haha...ariq suh mummy gentel telinga ariq lak eh..hehe~
tp mummy lak kena nyanyi2..:P

laila berkata...

alahai anak bapak!

mariaariffbaby.com berkata...

huhuhuhu..
u yang parah bila zaki takde ni kan..
kena lak gentel2 telinga dia..

hah..cepat simpan lagu2 hp mr zaki tuh..
:)

Aida berkata...

hmm tu yg parah tu .. esok anak rindu harus sampai demam kan .. ciannn kat ariq nanti ..
marsha, apa kata record en b tu nyanyi .. nanti dia rindu, suh tengok video tu ..