Jumaat, Julai 09, 2010

Alahai anak aku...

Masa tgh rushing2 nak keluar rumah, Bi masukkan dulu anak dara dia dalam kereta....... Diaaaammm je pulak dia duduk dalam tu.. Sekali tengok













Tengah makan rupanyeeee.. Siap dgn sunglass... Pakai blouse aje tak pakai legging... Sebabnye aku sengaja tanak bagi dia pakai dulu takut dia lasak sgt nanti legging koyak mcm haritu.. (ape ganas sgt Qila ni oi...)
Kotak happy meal ni tghari tadi punye.. Masa ni dah 6pm.. Kesian plak dia gi bukak then makan sendiri... Kompem lah nuggets dan fries dalam tu dah lemau.. Lapar kot...

Lagipun haritu kami keluar seharian suntuk.. Kalau kat umah mmg keje dia mengunyah aje... Dah berjalan ni time makan mmg bersepah le kan...

Syiaaaaaaaaaaaannn anak Mummy... Belum tengok dia makan dengan selera masa kat ikan bakar Umbai lagi..... Lapar eh sayang???????

Huhuhuhuhuhu...

* Dia ni memang. Kalau nak makan mmg dia makan sungguh2.. Kalau tanak, sebutir nasik pun dia tanak makan .. :P

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

Tiada ulasan: