Jumaat, Julai 23, 2010

Aku cinta padamu...

Kepetahanmu buat Mummy rasa nak pengsan Qila oooiii.. Janganle bijak sangat bercakap sayang... Mummy terasa begitu tua bila Qila dah pandai cakap.. Sebabnya Qila nampak besar sangat dah tau... :P

Petang semalam, pas dia berak, Bi siap2 mandikan dia... Aku bukakle baju yang dia pakai dan pakaikan baju baru.. Dia sibuk2 tanya mana baju dia pakai sebelum dia berak tu..

"Mana baju Aqiya???"

Bila dia jumpa terus dia cakap,

"Ni baju Aqiya.. Aku cinta padamu"

Nguahahahahahahaha.. Pelik aku kenapa dia cakap aku cinta padamu kat baju dia.. Rupa2nya :-


















Baju tu ade banyak hearts daaaaa......

Cumels sangat kan?? Rasa nak geget dan kunyah2 je molot dia.. Ntah sape ntah ajar yang bentuk hearts tu maksudnye cinta-cinta... Ngueheheheh..
Dia tgh buat muka pelik bila tgk ubat selsema aku.. Huhuhu...

Makin lama keletah dia makin buat aku rasa sayangggggg dan geraaaaaaaaaammm sangat kat dia.. Nak dengar Qila sebut 'aku cinta padamu'??? Nah tengok video ni.. Tak pelat tapi macam cute sangat... Hehehe..

video

9 ulasan:

kak mas berkata...

bijaaak.. bijak anak mummy ni.. :)

onenye berkata...

cute sgt...nk ambik wat msg alert la..ak cinta padamu gak qila.. =)..qila cute

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

ayern baru nak belajar bercakap.ayah nak cium ibu dia tepis pastu cakap "tak yah"hehehhe

Ana berkata...

alaa comel giler dia sebut..nie yg buat rindu kt auni nie..hihihi..bunyik sebutan diorg sama jek ada idgham, sengau, pelat, tekanan tue..hihihi

Lelord berkata...

ekekekekekke caya lah qila...
elehhhh ntah2 dia slalu dgr ko ckp kat zaki camtu kot

Qimie berkata...

gempak qila.. siap bahasa baku! hahaha..

mrs e berkata...

sedap la sore awak marsha ;p

eh, yang p komen sore mummy dia ni apesal lak? HEHE)

Mrs.FHM berkata...

cooooomel sgt....hahaha gerammm la tgk...suka dengor suara mummy dia :) hehehe...

Aida berkata...

alolo .. shomelll lah kan .. dah besar dah dia .. sangat keletah .. :)