Khamis, Julai 01, 2010

3 cerita dalam satu entry... Buleh?

Hahahaha... Saje lepas gian menulis blog dgn rakus sekali.... :)

Ni nak bagitau ni..... Pehal si Qila buat macam ni ek???
Takkan nak adik lagi koooooooooooooootttttttttt... Siap bukak ninit then isap jari kaki kanan.. Pastu jari kaki kiri lak... Pergghhhh! Ekau nak adik kombar ke nak oi?????

Nguahahahahaha.. Pelik aku pelik...
Ni satu lagi.... Bukan main manja ngada kemain... Pantang nampak Mummy pakai cantik mulale nangis mintak dukung... Nangis macam kena dera okay.. Pas dukung terus sengih sampai telinga... Kuat berjalan sunguh!!! Ni kau tgk dia merengek kerut2 muka tu nak mintak dukung le tu....

Ikut perangai sapa ni??

Fakta : Qila masa kecik tak pernah nangis nak ikut aku bila aku pakai baju cantik.. Kalau aku gi keje atau balik keje tak pernah dia heran pun ok... Dia tak heran sungguh! Sebabnye, dia mostly berkepit dgn mak aku. Thats y dia tak heran langsung dgn aku.. Bila bapaknye balik lagiiiiileeeeeeeee dia tak heran dgn aku... Over kan?

Tu sebab bila Ariq manja macam ni, aku rasa lebih dihargai.. Tetibaaaa...

Daaannnnnnnnnnnnnnnnnn....
Saje je nak cerita yang aku dapat stok susu packaging lama yang muraaaaaaaaaaahhh!!~ Yay!

Enfagrow kuar balik pack 1.95kg hanya untuk RM93!!~ Aritu masa Jcard dah borong tin semurah RM87.90. Tapi tu packaging baru.. Ni ha packaging lama.. Still murah lagi.. Syurgaaa syurgaaaa...

Enfalac tu pun aku cari kat kedai ubat cina.. Murahle jugak sbb kedai fav aku dah takde stok packaging lama.. Packaging baru sekotak tu berharga RM59 tapi ni aku dapat dgn harga RM57.. Yay!! Suka sebab dapat murahhhh.. Heuheuheuehuheu.. Terus amik gambau sbb pasni dah tentu tak dapat nak cari packaging lama ni lagi...

Aik? Baru aku perasan.. Ariq sepatutnya dah minum enfapro.. Tapi takpelah.... Maybe akan tukar ke enfapro bila dia almost setahun nanti kot.. Sama macam Qila dulu..... Qila dulu seksa gak nak tukar ke enfapro sebab rasa dua susu ni mmg totally tak sama. So kena campur sket2..

Ohye, nape enfamama tak pernah ade sales ek???? Cit..

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

8 ulasan:

kak mas berkata...

hahaha.. bole le bg sorang lg adik kat qila.. lg bagus kalau dpt fomfuan..

Aida berkata...

nanti mesti B marsha tu bagi salam nanti .. tak caya, kita tunggu dan lihat .. hahaha

Elyn berkata...

uiks ko nak beli enfagrow murah tak?? nnt sms aku. setin dpt 83 kalau beli byk.

Jiey^Mien berkata...

hah, kalo kembar sepasang elok sgt la tuh..
:P

Jiey^Mien berkata...

hah, kalo kembar sepasang elok sgt la tuh..
:P

laila berkata...

Qila nak geng nak mekap n men masak2 kan?

Lady of Leisure berkata...

qila nak adikpompuan lak tuh hehehe

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

kiut muka ariqqqqqqqqqqq