Rabu, Jun 30, 2010

Terima kasit Tomot a.k.a Fathimah Zahra

Tak sangka Qila dapat hadiah lagi..... Aisehmen, terbalik pulak gambau ni....
Kaftan dan Guess Tshirt lagiiiiii.... Qila suka... dia dah pakai dah.. Yang kaftan tu simpan raya sebab labuh.. Heuheuheuheu... Mummy yang excited okay...
Ni surat chenta untuk Mummy.. Qila tatau bace so Mummy yang baca.. Card dia sangat comel dan unik... Aisehmen... Mama Tomot punji2 melangit tau.. Kembang hidung Mummy malam tu.. Huhuhuhuhu.. Janganle puji sangat.. Mummy ni manusia biasa... Mummy malu tau....

Korang jangan dengki tau.. Mama Tomot bukan puji Mummy Qila cantik ke, jelita ke... Dia puji tang lain... Tang ape tu malulah Mummy nak cerita sini...... Nguahahahahahaha...
Comel kan card ni????

Terima kasih Fathimah Zahra yang bakal jadi kakak nanti..... Mummy doakan Tomot dapat adik boy.. Aminnnnnnnnn.. Heuheuheuheu..

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

3 ulasan:

Aliza berkata...

waaahh pressie lagi. ada gak pegi kedai tgk2 brg, mcm nak anta ke qila sbb tak dpt gi besday dia... tapi bila baca yg marsha beli baju size 4 - 5thn utk dia, takut lak takleh pakai... takper la... buat masa ni, kirim doa aje la dulu ye semoga qila sefamily sihat dan sejahtera dan mmmy qila pun aman damai dan tabah selalu ;-)

re: yup, mmg aina muat dlm bakul tu. beb, dia tu umur sama qila tapi berat dia 10kg ajer ok... masa lahir bukan main lagi 4.17kg... skrg tinggal halus ajer... heran sungguh!

dila~noor berkata...

hehehe..tak pasan entry ni..ala..hadiah biase2 jer =)

ohye..surat chenta kite tu biarla rhsie..ecewwah!

nnt dah muat pkai kaftan Qila posing dlm blog ok..hehehe

Aida berkata...

hamboiii .. suka lah qila dapat kaftan baru ye ..
dila ~ nak jugak surat chenta .. hehehe