Isnin, Jun 21, 2010

Sandals baru yang murah tapi dia tak suka.. hampehs~

Masa ke JB tuhari, sempat gak aku shopping sket kat Danga Bay... Semuanye barang2 untuk anak2... Antara yang aku beli adelah ini:-
RM15.00 saje... Qila lately ni suka sangat pakai sandals Shameera yang brand princess tu.. So aku belikanlah dia sandals ni sbb dia suka sangat pakai sandals aku, nenek dia dan juge kakak shameera dia tu.. Dgn harapan dia sukale sebab sandals ini ala2 tinggi macam wedges sket..

Memula masa aku bagi dia pakai tu dia macam suka le sebab shoes baru, tapi tetap dia bawak larik sandals shameera yang brand princess tu.. Hampeehhsss.. Kalau aku tau, aku beli je sandals princess tu sbb mmg ade jual pun kat Danga Bay tu..

Nak tanak, aku paksa gak Qila pakai sandals ni... Dah beli sayang pulak tak pakai okay... Last2 dia pakai jeghs.. Dah mak dia paksa.. :P
Size 26 tak silap aku.. Ke 27 eh? Muat2 je kaki dia.. Kaki dumpuk ni susah pulak nak cari size.. Terpaksa beli besar sebab kaki dia dumpuk.. Kalau tak melecet nanti antara ibu jari dan jari anak tu... Tapi shomel lah, kedek2 dia pakai. Nampak tinggi sket anak aku... Warna ni aje yg ada.. Color hitam yang aku berkenan takde size besar plak...
Ada gaya seorg goal keeper England tak?? Heuheuheuheuheu..

Yang paling buat aku sentap bila MIL aku cakap "Eiiiiii.. Macam minah Indon je shoes Qila ni.. Heheheh"

Sentaaaaaaaaaaaaappppp!!! Rasa nak campak je dalam longkang hokay!!!!! Terbayang2 minah Indon gediks pakai kasut ala2 macam ni jenjalan kat Melaka Sentral.. Hampeeehhhhsss!!!!~

Bi tengok le mak tuuuuuuuuuuuuuuuu!

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

9 ulasan:

Drama Mama berkata...

huwaaaaa!!! kalau i pun sentaps gakkkk! hehehehee. comel ja selipar tu. lain dari yang lain. Qila looks good in it :-D

http://twinkywinkystars.blogspot.com

mariaariffbaby.com berkata...

ok la selipar tuh..comel apa qila pakai..

huhuhuhu..anak aku pun minat bola..
bear2 semua tak pandang nya..

Lelord berkata...

hahahhaha pesal lak ko nak bayang minah indon kat melaka sentral...
aku dh terbayang bibik ko lak ni

Lelord berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Lady of Leisure berkata...

lawa selipar tu i pun suka hehehe nampak selesa n santai je kan

Elyn berkata...

ha?? minah indon pakai sipar ni ke?? adehhhhhh

laila berkata...

huhu Qila pun tau musim bola
go Qila go!

oneyani berkata...

ala akak..biase la mulut orang tua..ikotkan hati saket sgt2..tp buat dek je...hoho

Aida berkata...

hak hak hak .. mesti MIL tu dah selalu perati maid awak kot .. tengah bayangkan semer minah indon tu kat melaka central .. kadang ada yg betulnya .. huhu