Selasa, Jun 22, 2010

Puaka tak puakalah hotel tu..

Ewahhhh... Ramai yang ternanti2 episod sambungan kisah hantu ni eh.....

Sangat sedih.. Sorang pun teka tak betul.. Ke laaaauuuuttttt... :p

Hahahahahahaha... Memang tak sesiapa pun boleh menyangka bunyi apekah itu.. Hanya tuan punye badan je yang kenal bunyi itu.. Iaitu AKU...

Kan aku dah kata dalam hati, itu bukan bunyi hantu sebab aku yakin.. Sebelum ni aku pernah diganggu hantu mengaum ala2 harimau jadian di Riviera Bay Melaka. Kerana itulah aku yakin bunyik itu bukan bunyik hantu.. Aku kenal bunyi hantu mengilai macam mana.. So sangat comfirm yang berbunyi malam tu hanya technical problem yang sangat2 memekakkan telinga..

Tapi macam yang korang kata, event hape tengah2 malam buta guna microphone segala tu?? Karaoke pun dah tutup.. (Ke hantu karaoke ikut kami balik? Yee.. Memang kami karaoke sakan petang tu.. Oooppsss)

Sangat2 pening kepala aku memikirkan mana datangnye bunyi mic yg rosak tu??? Mana nak fikir bunyi ape lagi, mana nak tenangkan roomate lagi.. Haih.. Bunyi tu bukanlah kuat sangat tapi just berdesing mengilai mcm sayuppppp tetapi jelas..

Sangat seraaaaaaaaammm bila langsir kadang2 tersingkap dek tiupan kipas angin + aircond dalam bilik tu ok.. Takut tersingkap terus je... Hahahaha..

Puas aku teka, bunyi siren ke.. Bunyi aircond ke.. Bunyi TV?? Dah off TV pun bunyi still ada.. Bunyi paip air??? Takde.. Masuk bilik air sonyappppp je.. Bunyi water heater? Takde gak.. Bunyi fridge?? Pun OK..

Satu jam lebih okay jadi penyiasat dalam bilik tu..

Last2 tetiba aku tersebut "Macam bunyi mic kan??? Mic rosak..."

Terus roomate aku cakap "Laptop kau koooot"

Chooooooooooooyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!

Terus aku pppuuuffff teringat.. Laptop aku nyah!!!

Ma cau hai... Hahahahahahah...

Panas gila laptop tu okay.. Berbunyi dari tadi hampir sejam lebih nyah oiiiii.. Laptop tu aku letak dalam bag, so tu yang tak berapa perasan dia yang berbunyi tu.. Hampehs kan..

Ape?? Laptop ade bunyik ka???

Iyeee.. Microphone laptop aku berdesing kerana aku just sleep je lappy tu.. Aku tak shut down.. Alkisahnye, nak dijadikan cerita, lappy tu boleh pulak mengilai tengah2 malam buta tu.. Alkisahnye lagi, mic lappy tu mmg sgt2 sensitive. Kalau tersentuh dgn jari sket pun dia mengilai mcm nak rak.. Sape yg tahu, lappy brand HP yang boleh pusing2 tu, micnya terletak kat sebelah webcam.. Memang sgt2 sensitive.. :)

Hawau haram jadah punye laptop!! Choooyyy..

Tu sebab sape yang perasan kat facebook aku gi letak status hantu laptop..

Hahahahahahahaha...

Makanye.. Hantu kebenda nyah ooooiiiiiii.... Hantu pun dah balik tido dah masa tu sebab dah pukul 4 lebih.. Laptop tu saje nak bikin panas bermain hantu2 dengan tuan dia daaaaa......

Dah dah. Gi sambung buat keje.. :P

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

12 ulasan:

hanny maness berkata...

hihi.
wat suspen jea :P
kite pkai laptop y same la kak :D:D

Lelord berkata...

hahahhaha cam harrr

Ana berkata...

hahahaha..tipah tertipu laa nie..penat tggu smbgn entry tue nk tau cita hantu pny pasal..huhuhu

ct RUBI berkata...

hahahahhh buat suspen je :p

Ena Mazly berkata...

cittt pordaaaaahhhhhhhhhhhh...kuang kuang kuang

Sue berkata...

ehheheh tipah tertipu... ade lagi tak cite2 antu msuit?

Lady of Leisure berkata...

muahaha laptop upenyer..

LiAnA berkata...

woiii bikin suspen jer... abih hantu tu ada ke tak wakakaka

Nurfatehah berkata...

hahahaha. lupa plak kawan yang guna laptop HP memang penah kena macam tu. kecoh 1 kelas. haha.

Marsha~ berkata...

Antu tak pulak kami jumpe..cuma malam tu ada bau setanggi je...katanya nk halau nyamuk..

Aida berkata...

cissss ... berdebar je kau duk tunggu sambungan dia .. skali lap top punya hal .. tak aci sungguh lorrrr

zeff berkata...

hampehhhh
saspen tol. dah la lagi 2mggu kene pegi tido sane ade training
ciss