Isnin, Jun 28, 2010

Nak jugak update walau bz..

Bersiaran langsung dr Bayview Malacca... Yay!~

Haih... Cepatle masa berlalu.... Bosan sangat 2 3 hari ni sibuk dengan conference ni.. Pas habis mmg nak relax cukup2... Yele, sejak 2 bulan lepas bz untuk conference ni... Penat nyah.. Keje hakiki pun terabai..

Dan harap impian untuk melihat org tersayang akan tertunai.. Amin..... Oh tidak, bukan Bi dapat balik... Cuma just pulang sebentar utk renew visa dia... Jadilah kan.. Harap sangat dia dapat balik... Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuu... Dah almost 3 bulan tak jumpa....

Ariq still ade batuk sekali sekala.. Risau... Pas habis conference ni, nak bawak dia ni hospital le... Nak buat check betul2...

Qila??? Makin petah bercakap... Semalam dia start sebut "Ya Allah...." Bila ball dia termasuk bawak sofa.. Heuheuheuheu... Jelas dan terang..

Ohye, aku hutang korang banyak entry.. Jawap tag, entry resepi bubur Ariq dan birthday party Qila part II... Herrrmmm.. Macam artist jeghs...

Ohye, ada baca blog sumbody yang kaya dan kuat shopping.. Hehehe.. Mesti korang tau sape.. Dia kena kutuk oleh readers dia.. Haih.. Macam2 hal ek.. Kau kaya, kuat shopping pun kena kutuk.. Miskin hina pun kena kutuk.. Cerita dalam blog anak sakit pun kena kutuk.. Cerita dalam blog anak kau comel pun kena kutuk...

Kelakar kan??? Readers blog kita ni macam2 perangai... Ade je modal nak kutuk dan kondem orang... Pelik... Ade je diaorg tak puas hati.. Susahnye nak jadi blogger kan??? Heheheh..

Aku pernah gak kena kutuk.. Sekali.. Tapi kawan2 jugak..

Pernah jugak dapat komen dr 'tanpanama' tanye nape aku tak komen blog diorg.. Tu aje.. Kutukan lain dari org tak kenal takde lah pulak.....

Tapi ramai juga yang hantar private msg terlalu memuji ketabahan aku.. Haih.. Janganle memuji sangat... Aku tak sekuat dan setabah yang korang sangka.. Kerana aku juga manusia biasa.. Perempuan biasa.. Cuma aku perlu berusaha untuk menjadi kuat & tabah demi anak2 dan suami tersayang... :) Kerana apa?? Kerana aku terlalu menyintai suami dan anak2 aku...... Itu sahaja..

Hehehehe... Tetiba membebel pulak..

Okaylah u ols.... Nak gi minum petang.. :)

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

7 ulasan:

Farah Y berkata...

Kak Marsha! Terjumpa pula blog akak :) Salam singgah!

Aida berkata...

hmm .. manusia kan .. mesti ada penyakit PHD .. walaupun tak semer, tp penyakit ni tetap ada .. susah nak memuaskan hati semer org kan .. tp aku tetap suka baca blog kau tau ..

Elyn berkata...

kene kutuk ada perkara biasa dlm dunia blog..... aku pun malas nak layannnn

Miss Fadhilah berkata...

hai kak marsha....sy dh ade blog,sy follow n link yea
urm xtau la kenape sesetgah reader 2 boleh komen smpai mcm 2,suke hati la org 2 nk tulis ape dh blog dia,dia yg buat kan..yg nk sebok 2 pasl..kalu x suke xyah la bce...
mybe org 2 jelous kot...hehhe

Lady of Leisure berkata...

kadang2 takut jugak kalau dapat komen cenggitu kan... kalau tak kuat semangat memang boleh give up...huhu

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

mmm...blog apa tuh marcia..sms kat i..hihi,i ada pernah baca satu blog nih.selalu baca,tapi takpernah comment.dia dah byk kali gaks gaduh2 dgn bloger lain.tapi i suka baca bila blog dia panas..heheheh..baca jerla...kalau tak suka tak payah baca kan.....

CoachLover berkata...

Nok... Inilah dia url blogshop mak ye... macih sayang... Muach muach!!!!

http://coachlover1980.blogspot.com/