Mummy babap kang nak?

Lately sangat susah nak mandikan Ariq... Dia tanak duduk, tanak diri dan tanak baring dengan betul.. Mesti nak kinja2.. Beberapa kali asyik terlepas okaaaayyyy.. SERAM!
Tengok muka budak ni.. Mummy rasa nak babap2 je.. Nak rotan2 je monto dia..... Skrg ni bukan saje mandi, nak pakai baju pun bukan main susah lagi....
Tengokkkkkkk..... Bergusti bergelut okaaaaaayyy... Tu belum lagi si kakak datang mengacau nak bedak dan lotion serta make up semua... Ayoooooooooooooooooooooo.....

Nasib baik laki jauh ar.. Kalau laki dekat, dia pun fitams tgk bini dia mcm makcik beranak 18 orang daaa... :P

Semalam tetiba Qila mengamuk tak tentu pasal lepas tgk video dia bergurau dgn Bi....... Lama betul dia mengamuk... RINDU agaknye tapi tak tahu nak cakap... Sedih Mummy... :(

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

Ulasan

fazlinil irma berkata…
ariq dah besar.. makin aktif ya.. sian mummy. kalau dapat kat cik irma boleh jd kurus tak..? dok ligan ariq.. hehehhh.
emas_juita berkata…
Qila tatau nak express cane perasaannye kan....soh dier berblog la kak....hahahaha
QasehAiris berkata…
salam singgah.. boolatnye mate die..sgt5 cumel...hihi
laila berkata…
tudiaaaaa mata Ariq!!
geramnye tengok haihh
mummy_adam berkata…
cian qila, rindu daddy..
Elyn berkata…
cayalah ariq ko berjaya nak memitamkan mummy ko ekekkeke
Lelord berkata…
cian Qila...najlaa skrg tgh bergumbira papa dh balik mmg melekat je la...
kak mas berkata…
samala dgn luqman tu. ni baru 4 bulan. 6 bulan nanti tatau ler cemana rupanya. mau menjerit,menangis mak dia nanti.

wajah ariq yg sgt puas hati dpt kenakan mummy dia.. :)
Lady of Leisure berkata…
dah makin besar dia hehehe...
Aida berkata…
lain dah muka ariq ni .. tp seiras mcm qila .. kata adik kakak kan .. :)

Catatan popular daripada blog ini

Betapa puakanya M-Suites Hotel itu

Short getaway bersama whole family..

Petua mendapat kepala yang bulat...