Rabu, Jun 30, 2010

Bila anak2 bahagia, aku lebih bahagia..

Dah seminggu dua ni A'qila kemaruk menyanyi... Tak cukup guna batang balloon, dia guna batang heli dia.. Guna pulak drumstick.. Pastu paling sedih, guna batang penyapu tu nyah buat microphone... Sian anak aku kan?? So masa kunjungan lawatan muhibbah ke JJ ari Jumaat tuhari.. Aku belikanla dia mic murah.. Jadileee.. Tapi dia punye suka.. Aduhaaaaiii tuhan je yang tahu perasaan aku masa tu.. Ape lagi aku boleh lakukan, selain memberikan yang terbaik kepada anak2 aku.. Buat diorg happy.. Dahle bapak jauh.. Huhuhu...

Itu hal kakaknye..

Si adik pulak kemaruk ball... Nak2 ball hijau besar kakaknye tu... Yg lain dia tanak, dia tetap nakkan ball hijau tu.. Ball hijau tu besar. Susah dia nak pegang.. Last2 aku belikan ball kecik utk dia.. Pun kat JJ pada hari yang sama tu... Haih...
Dia suka sangat.. Inile yang mendiamkan dia masa mandi.. Huhuhu.. Bukanle ball sangat pun.. Takpele janji ada bunyik2..
Tadaaaaaaaaaa... Ni mic si kakak.... Ade drum sekali.. Murah tak sampai RM12 pon..
Memandangkan aku plan nak bawak dia gi swimming dan JJ masih ade sales utk member selama 3 hari, so aku belikanle sekali swimming suit ni..... Comel sangat kedek2 montot dia pakai ni... Nak bagi aci, adik pun dapat selai lagi baju...
Bi... Suka tak baju ni????????? Mudah-mudahan nanti Ariq boleh jadi Capt Ariq Isyraf... Ihiksss..

video

Ni video Qila nyanyi.. Sepatah haram tatau ape lagu dia nyanyi..

Tapi semalam, dia dah pandai cipta lagu sendiri....

"Roti canaaaiiiiii... Ayahhhh... Roti canaaaaaiiiii"

Errrrkkk... Motif??

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

9 ulasan:

Ana berkata...

alorrrr comelnyaa dia nyanyi siap ada joget lagi..kt JJ ekk kakk..nk pi carik jugak laa tuk auni..harus dia bebel2 nanti jerit2 nyanyi sorg2..hihihi

Marsha~ berkata...

hehehehe.. tapi sadisnye kejap je dia suka.. mic tu takde lampu2 mcm cousin dia punye.. dia balingnye mic tu pas 2 3 hari.. huhuhu..

kak mas berkata...

marsha ni bole jadi duta JJ la.. hehehe.. jgn mara aaa... eh, ball dgn baju tu cantikla.. nk carik tuk luqman laaa..

Aida berkata...

hahaha .. mak karok anak pun harus ada bakat tau .. tak sabar nya nak jumpa ariq .. huhu

.cikfasya.(◕‿◕✿) berkata...

hehe..memang x faham lgsg qila nyanyi ape..

laila berkata...

semangatttttt Qila
huhu so cute!

Lady of Leisure berkata...

comelnya swimsuit tu i can imagine qila pakai n jalan kedek2 hehehe

LiAnA berkata...

hihi cuteeee Qila ni...

mana lak dtg lagu roti canai tu wakaka

Tanpa Nama berkata...

tu la masa ngandungkan Qila daddy hari2 ketuk drum atas kapal jamming...daddy x tahan tgk Qila nyanyi siap joget2 tuh...bontot je goyang lebeh....whatever my kids is do...hati daddy tetap syahdu....
-bi-