Ariq dah pandai naik walker...

Yayyyyyyyyyyyy!!!~

Sangat terkedek2 dia berjalan dalam walker ye....

Dia pun sangat suka duduk dalam tu..... Jauh dan luas permandangan dia.. :)

Cepatnyeeeeeeeeeeeeee anak2 Mummy ni membesar lah....

Yang pasti Mummy dah tak larat nak dukung Ariq lagi, A'qila apetah lagi... Huhuhuhuhu...

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

Ulasan

Lelord berkata…
hahahah jgn berebut ngan aqila nak nek walker udah ler
dila~noor berkata…
ariq..meruntun qalbu la tgk muke ariq nih..
ni yg auntie nk dpt baby boy nih..mdhan mummy jangkitkan kt auntie..awwww!
ayah,ummi, farish berkata…
alah..comeinyer dia...ketawa besar dia dpt duduk dlm walker
w|cKa` berkata…
semua gambar ariq ensem.. heart breaker ni ariq nih..
kak mas berkata…
sukanya dia dpt jln2 dgn walker.. comey.. samala walker ariq dgn abang adam punya..
Qimie berkata…
ensem tol anak laki ko nihhhhhhhhhhhhhhh....
laila berkata…
sukaaaaaa Ariq dpt berjalan2 satu rumah yea :p
gerammmm
fazlinil irma berkata…
suka tengok ariq gelak. dengan mata2 sekali gelak sama..
azura berkata…
encemnya ariq...ceriassss jek muka dia...dari riak muka dia tau dia ni tak banyak ragam :)
Aida berkata…
betul encem lah muka ariq ni .. besar esok mesti jadi bintang kesanyangan ni .. huhu
LiAnA berkata…
rasa nk gigit je budak Ariq ni.. lg senang dia nak meneroka alam lepas ni kikiki
MeL MikaiL berkata…
wah mummy, im free! senang ariq nak gi mane2 ye..

Catatan popular daripada blog ini

Betapa puakanya M-Suites Hotel itu

Short getaway bersama whole family..

Petua mendapat kepala yang bulat...