Rabu, Jun 30, 2010

A'qila Izzara birthday bash part II

Tadaaaaaaaaa..... Mak pengantin tgh agihkan cake.. Ramai puji sedap.. Wellll u ols noe my taste.... Mak takkan order kalau tak sedap... Huhuhuhu..
Trademark mesti ada.. Kalau tak, gambar tak menarik.. :P
Sian Ariq.. Kejap pas kat sana kejap pas kat sini.... Tu stokin sume dah tercabut, seluar berlipat macam nak gi sawah.. Ni mesti keje bapak mertua aku... Dia kureng suka sangat Ariq pakai stokin tghari buta ni.. Panas dia kata... Ohye, ni kawan2 baik aku... Sume datang pakai sexy2.. Terjojol mata apak mertua den.. Huhu..
Arin.. Mekacihle datang walau tanpa suami.. Gigih dia handle 2 orang anak yg masing2 tgh lasak ni.. Heheheh..
Ni semua jiran2 aku... Kami satu kepala okay.. Maklumle masing2 dah jadi ibu.. Harus satu kepala.. Nak ngumpat pun senang.. Nguahahahahahahaha...
Tadaaaaaaaaa... Time main snow.. Snow ni aku beli amsa newyear 2007.. Gila lama simpan... Qila buat derk je... Tak heran pun sebab dia mmg dah ngantuk sangat..
Masa utk bukak hadiah.. Hehehehe.. Takle.. Saje je bukak sebab Angela nak tgk.. Dia sendiri tatau ape hadiah yang dia bagi ni sebab dia share dgn Charmaine, dan Charmaine yang belikan.. Heheh.. Perluke nak explain?? :P
Bersama Bi yang masih online.. Dia siap suruh Apis amik gambau dia... Cuma Ariq je yang takde sbb dia tido kot..
Suka betul dia main benda alah ni...
Banner ni digantung sini mmg khas utk bergambau.. Kata blogger kan? Heueheuheu.. Ni Ena, isteri Capt. Mazly.. Thanx Ena.. Tetiap kali bagi hadiah mesti yang mahal2.. Malu saye ni tau... Actually kami nak bergambar berdua, tapi anak2 nak join sekali.. Nguahahahaha.. Qila plak tanak bergambar.. Tu yang muka aku mcm monkey tu..
Ni le keluarga kecil aku..... Adik badik aku campur adik badik Bi.. Mak abah Bi dan mama aku... Opppsss.. Cuma gf adik aku je takde kat sini.. Gf adik ipar aku ade tu ha...
Yang tak bestnye, birthday girl dah pengsan.... Nguahahahahahaha.. Tetap nak amik gambar dgn birthday girl jugak...

So, selesai..... Tak sabar pulak nak plan utk Ariq this coming November... Theme dah ade dah dalam paler otak ni... Bi, Bi standby duit je eh... Nguahahahahahaha..

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

7 ulasan:

LIP (^_^) berkata...

meriah!!happy belated birthday aqila..

HaninFarshid berkata...

i know it was a blast party...rugi hanin tak datang :( memang nak sgt2 dtg...tapi farshid ada hal...

qila mesti happy..mommy and daddy dier buat the best birthday party for her...congrats marsha! u did a great job for qila's party...hanin tau ariq's birthday party pun mest best...

Aida berkata...

marcia ~ saya dah teruja dgn kek yg awak tempah tu .. sila bg contact no utk di buat tempahan ..

p/s : minggu ni saya kat melaka .. jom dating ..

dalila berkata...

aduuhhhh..... terharunya..w.pon jauh sempat lg bi menempek kt majlis qila yer...

Lelord berkata...

muhahahahaha aku suke pasal gambau aku de skali.
Tetap aku nak grau kek ko cedapppppp

Lelord berkata...

*ishhh pe lak grau...nak GTAU kek cedapp banget

liza berkata...

meriah besday qila..seronok tgk pic:)