Jumaat, Jun 25, 2010

A'qila Izzara birthday bash part I

Peggghhh.. Juling aku banyak sangat gambau nyah oiiiiiiiii.. Tapi demi anakku ini, aku upload jugak kat sini.. Yelah, ni kan diaryizzara... Kenalah tulis setiap detik dia membesar kan.. Daddy dia kat Korea tu suka nak baca.. Kalau ade yang bosan, lagi aku suka.. Heuheuheuheu..
Ohnye, ni semua dr official photog aku.. ;) Qila mmg main je hari tu... Tak duduk diam.. Nasib baik haritu tak panas sangat. So takde le dia peluh dengan teruk.. :)
Aku suka gambar ni sebab macam nampak sangat Qila ni observer.. Dia bukan ngendap kosong tu ye.. Ade le yang dia tgh ushar tu..
Dia dah start makan sate pulak.. Aku risau sangat baju dia kotor.. :P
Ni sume jiran2 aku ni... Satu kepala satu jiwa.. Huhuhuhu..
Trademark anak dara den... Moncong mahal dia ni.....
Auuuwww... Vouge lagi moncong dia dr aku eh..
Syayangggg anak Mummy saorang ni... :)
Heboh nak naik basikal pulok dah..
Ni aje gambar dia posing depan camera apis.. Hehehe
Masa utk tiup lilin... Tgk tu, lilin belum nyala dia dah sibuk tiup.. Hahahahahaha.. Time aku suruh tiup dia kata jangan.. Jangan.. Sudahnye lilin padam sendiri.. :P
Kau tgk perut aku tu.. Sama je perut aku, perut Ariq dan perut Qila dan juga perut Bi.. Nguahahahahaha... Prosperity.. Nguahahahaha..
Excited anak beranak ni nak potong cake.. Huhuhu.. Masa ni Bi online dalam skype...
Qila suap Mummy dgn pisau lagi kaaauuu.. Nasib baik pisau tumpul.. Huhuhu..
Adik dia takmau kalah.. Nak jugak menganga okay... Siap jilat2 lagi krim tu.. Hehehe
Tgk tu.. Tak puas hati lagi.. Siap hulur badan mintak disuap lagi..
Ngeee.. Yang paling kiri tu Shameera.. Dua pupu Qila dan Ariq.. Ariq masih memandang cake itu..
Masa untuk menyapu krim cake.. Yay!! Seronok btol aku buli Qila haritu.. Dia sikit pun tak marah...
Heuheuheuheu.. Yang baju brasil tu adik aku..
Syiaaannnn anak Mummy...
Okay, next entry kita sambung nanti ye...

Heuheuheu..

**Lain2 gambar di FB...

~Mummy ♥ ⒶⓡⓘⓠIsyraf & ♥ ⒶⓠⓘⓛⓐIzzara~
{ ا' قيل' اززار } & { اريق إشراف }

11 ulasan:

Aida berkata...

comel dah qila .. besar dah nampak .. nanti auntie balik melaka, bley auntie jumpa dgn ariq skali ye .. :)

.cikfasya.(◕‿◕✿) berkata...

da tgk da gmbr kt fb akak..
sgt la bnykkkkkk~

Elyn berkata...

aku tgk lam fb naik juling tp besh tgk muke qila tu!! macam2 die buat ek heheheh

Lady of Leisure berkata...

meriahnya best2.. lady boleh tengok di blog jer sebba takde akaun fb hehe

onenye berkata...

cute sgt birthday girl!!!

bestnye!!!!...

zoebear berkata...

qila cuteee sangat nyah... nampak nakal jer... tp Ariq ttp maintain macho..

Tanpa Nama berkata...

apa add fb you marsha?

laila berkata...

dah tgk kat fb gak
supercute la Qila!
kejap sweet kejap naughty then manja pulak

Marsha~ berkata...

add fb saye marcia.zlyana@gmail.com

mariaariffbaby.com berkata...

tuh la...
tgk pic kat FB..mmg meriah..

bila la leh buat majlis macam ni for my ecah..

gee carmen berkata...

dear... mintak maaf sebab x dpt datang bday si comel qila. i kene keje on dat day. to Qila sayang.. HAPPY BELATED BDAY. Moga jadi anak yg solehah yer sayang.. hugsssss