Khamis, Ogos 30, 2007

Ayam Masak Lada Hitam... :(


Aku selak gambar2 lama lalu terjumpa dengan gambar ini.. Sangat kurus... Gambar ini aku ambil ketika ke Sri Menanti akhir tahun 2006, ketika aku sedang sakit.. Sangat sakit..

Hari ini, August 2007, aku kembali sakit... Sakit yang sama seperti dulu.. Tentu akan kurus kembali seperti ini kerana selera makanku jatuh mendadak.. Aku tidak mahu telan makanan langsung walaupun terasa lapar yang amat sangat.. Letaklah makanan paling aku suka sekalipun, tidak akan aku sentuh..

Kamu tanya kenapa? Kebencian aku kepada seorang perempuan GEMUK buat aku tidak ada selera makan! Fuck! And yucks!

Aku cuma mahu masakan Mamaku, tapi aku cuma akan mahu makan hanya pada malam hari.. Sakit!!

Macam manalah nak angkat dumbell kalau aku tak makan nasik ni.. 2 3 hari ini aku tak akan pulang bertemu Mama.. Adusss.. Mati kelaparanlah aku..

Aku serius.. Aku tak akan ada selera makan kecuali masakan Mama.. Aku tidak tahu kenapa, hanya sambal ikan parang air tangan Mama yang boleh buat aku menjamah nasi.. Dan, aku juga sangat ingin mahu makan Ayam Masak Lada Hitam... Sangat ingin.. (Telan air liur)

*mengeluh* Mati lebih baik...

Isnin, Ogos 27, 2007

Dunia ini sudah semakin ramai perempuan GEMUK!

Hari Sabtu lepas, bertambah seorang lagi perempuan GEMUK yang aku benci..

Kebencian melampau terhadap mereka telah membuatkan aku makin kerap mengangkat dumbell (laju-laju) pada waktu petang hari walaupun aku hanya seberat 43kg! Sakit!

BUNCIT!!! Go away!!