Langkau ke kandungan utama

Catatan

Yang Ditampilkan

Weekend yang panjang dengan dua hari MC

Hi guys... Hahaha tetiba nak hi hi bagai....

Saturday....... 
Minggu pertama kemerdekaan anak2 dan Mummy selepas habis final exam... Kau rasa? Bestnya... Takde adegan terkeluar anak tekak suruh anak kau study.... 
Tapi, sakit mata pulak tengok diorg mengadap phone & komputer sejak pagi tadi.... Mmg kena keluar anak tekak jugak jawapnya....
Ditambah Mummy yang demam dan batuk athma sejak khamis... Haih.. Bangun pagi paling derita sebab tu dada dia bunyik2 lagi dengan lendir yang banyak... Lepas batuk keluarkan kahak berkali2 sampai nak terkeluar tekak baru dada tak bunyi.... Setiap pagi macam tu... Sigh...
Walaupun cuti panjang sampai Deepavali, kami tak kemana pun.. Tak kuasa aih.... Kat Malaysia ni kalau cuti lama camni, sana sini jammed melampau... Orang Malaysia kaki jalan... Pantang ada cuti... And anak2 aku bukan jenis suka duduk dalam kereta lama2... Paling jauh pun KL jelah diorg mampu tahan itu pun berkuntau asyik tanya dah sampai ke belum....
Dulu ada MPV boleh lah layan …

Catatan Terbaharu

I want.....

Current mood...

After 5 years..

Paskal

Day 5 - Tanah Lot - Malacca

Day 4 - Gate of Heaven, Lempuyang Temple, Karangasem - Bali

Day 4 - Tirta Gangga, Bali